Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  missä mukavat hevosten omistajat?

Lähettäjä: !huoh! 
Päivämäärä:   20.8.10 17:03:58

Olen vuodesta2006 etsinyt itselleni "kunnon" hoitohevosta! Viimeksi oli hoitohevonen talvella2009, mutta omistaja oli todella outo tapaus. Myi hevosen eikä ilmottanut mulle asiasta. Muutenkin tallin henkilökunta oli tylyä porukkaa.

Kokemusta löytyy enemmän hevosten hoitamisesta kuin ratsastamisesta.
Tallihommat ja hevosen kanssa puuhastelu on se mikä kiinnostaa, ei ratsastus!!

Re: missä mukavat hevosten omistajat?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.8.10 17:17:32

mistä päin olet, tääl on parikin hevosta ilman hoitajia.. (:

Päivämäärä:   20.8.10 17:22:08

Keravalta olen. :)

Lähettäjä: moiii 
Päivämäärä:   20.8.10 19:29:30

--// missäs päin nää hevoset asustelee? Täällä ois yks kiinnostunu hoitajaehdokas :D

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   20.8.10 21:18:15

Muutama heppa sipoosta etsii hoitajaa/hoitajia, asutko missäpäin keravaa? Kyseessä siis olisi puliverinen jolla itse valmentaudun ja kisailen sekä 140cm risteytys poni jolla junnuvuosina kisasin. Ponilla saisi ratsastaa, hevosella sillontällöin.

Päivämäärä:   20.8.10 23:47:18

=) / Asun ihan juna-aseman lähellä.
Pääseekö Sipooseen junalla ja/tai bussilla Keravalta? Ikinä en ole sielä päin käyny niin en tiedä. :D

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   21.8.10 12:50:11

moiii // nää hepat asustelee ihan mäntsälän lähellä (:

Lähettäjä: täys100%heppahullu 
Päivämäärä:   21.8.10 14:59:40

Olisin kiinostunut vuokraamaan tai hoitamaan vaan, mut asustelevat niin kaukana.

Itse etsin olen 11v. ja ratsastus ja hoitokokemusta on 1 vuoden takaa ainakin. Asustelen salossa. Ottakaa yhteyttä ne kenellä on salon lähellä joku heppa tai poni joka tarvii hoitajaa tai vuokraajaa/liikuttajaa

Soitoja/viestejä numeroon: 0404118471

S-osote: millaka@suomi24.fi

Lähettäjä** 
Päivämäärä:   21.8.10 15:24:09

!huoh!: Samaa mietitään täälläkin! :/

Lähettäjä: Fujo 
Päivämäärä:   21.8.10 15:42:10

!huoh!: Samaa mieltä

Lähettäjä: Eräs 
Päivämäärä:   21.8.10 16:26:21

Meillä taas edelleen ihmetellään, kun hoitajia ei vaan näy. Näköjään kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.

Lähettäjä: moiii 
Päivämäärä:   21.8.10 16:44:54

--// mäntsälä on liian kaukana... :(
Eikö oikeesti ole hevosia pääkaupunki seudulla..??

Lähettäjä: Silver 
Päivämäärä:   21.8.10 17:23:18

Minä etsin hoitohevosta Nastolan lähettyviltä,Lahdestakin kyllä kelpaa!
Olen 13-vuotias ja hoitanut 3 vuotta

Päivämäärä:   21.8.10 19:19:25

=) / soita tai laita viestiä 046-6633889 jos vielä ponillesi hoitajaa etsit! :)

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   21.8.10 19:19:57

Juu ei tunnu kysyntä ja tarjonta kohtaavan :/

LähettäjäJokunen 
Päivämäärä:   22.8.10 15:02:41

onko länsi-suomen alueella hoitohevosia/liikutettavia?

Lähettäjä: ei! 
Päivämäärä:   23.8.10 11:21:10

Oletteko ikinä miettineet, miksi hevosille ei etsitä hoitajaa? Varsinkaan yhdelle hevoselle. Minulta on tultu kyselemään, että saisiko minun hevosta ruveta hoitamaan, mutta itse haluan hevoseni hoitaa. Sitä paitsi hevoseni on yksityistallilla täyshoidossa, joten hoitajalle tehtäväksi jäisi hevosen harjaus ja kamojen pesu pari kertaa vuodessa. Kisamatkoille ei tulisi lupaa lähteä, joten joutuisin etsimään toisen hoitajan kisoihin. Sitten pitäisi palkaksi saada ratsastaa, minkä takia?

Itse olin nuorempi, mitä nykyisin ;) ja kävin hoitamassa erään naisen hevosta. Siivosin karsinat,puhdistin kamat ennen jokaista kisareissua, pesin hevosen, katsoin että kaikki on mukana reissua varten. Sinkosin kisoissa paikasta A paikkaan B ja olin yöllä kotona. Sain palkaksi KÄVELLÄ hevosen kanssa kisoja seuraavana päivänä kentällä, valvotun silmän alla. Mutta minulle se riitti. En vaatinut enempää. Ja opinkin ihan pirusti.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.8.10 11:26:29

ei! : Minä olen aivan samaa mieltä! Hevosenia asuu täysihoito tallilla ja itse hoidankin sitten muun hoidon! Toki kiireen keskellä välillä olisi apukäsille tarvetta, mutta kuka haluaa hoitaa hevostani about 1krt/kk ja noin 30min varoitusajalla, ei kukaan ja toiseks tallilla on aina apukäsiä tarvittaessa :) Ratsastuskoululla ymmärrän että hoitajat ovat tärkeä juttu, mutta en yksityis hevosella varsinkin jos omistaa yhden hevosen.

Päivämäärä:   24.8.10 10:51:57

Itse en ainakaan mitään palkkaa halua. Riittää että saan sen hepan kanssa puuhastella(En puhu ratsastamisesta!!!), vaikka sitten sen kerran kuukaudessa ja sen puoltuntia. Mielummin se kuin ei yhtään! :o

Lähettäjä-tinku- 
Päivämäärä:   25.8.10 22:40:26

silloin aikanaan kun ravitallilla hevostelun alotin, ei ollut puhettakaan ratsastamisesta ja kärryillekkin pääsin vasta vuosia myöhemmin! siivosin ja puunasin, valjastin ja pesin, sitä se oli. mutta se oli varsin opettavaista ja ihanaa aikaa.
nyt kun hevosia on omassa tallissa, ootan vaan että jostakin tulis itteni kaltanen innokas heppatyttö :) valitettavasti vaan eka kysymys monesti on "saahaanhan me ratsastaa?" ja sitten kun päästään hepan selkään "voijaanko laukata ja hypätä esteitä?" huoh, meän hepat on 4-vee ravurin alku, ex-ravuri ja eläkeläis-sh..

Lähettäjä-tinku- 
Päivämäärä:   25.8.10 22:43:14

meillekkin kyllä ihan mielellään ottasin AIKUISIA apukäsiä, vaikka hevosia nyt ei olekaan ku kolme tällä hetkellä..

oulusta n. 80 km alaspäin..

Lähettäjä: buba 
Päivämäärä:   26.8.10 17:54:53

mulla on ollu kyllä niin hyviä hoitohevosten omistajia ettei tosikaan! Ei parempia ihmisiä maan päältä löydykkään! :) Nykyäänki on niin mukavat. :) Mutta pari oli kyllä semmosia kummallisia, että puhuivat tallilla seläntakana paskaa jos jätti suojat väärään paikkaan tai ratsasti hevosen hikiseksi KUNNON työllä, ei millään ympäriinsä laukkailulla!

Lähettäjä-- 
Päivämäärä:   28.8.10 11:05:34

Itä-Uudenmaan alueella onko ylimääräisiä hoitajia? (:

Lähettäjä: =) 
Päivämäärä:   29.8.10 10:58:08

Taitaa meidän hepat asua vähän liian kaukana sitten, sulta kestäisi melkeen tunti tulla meille hoitamaan heppoja. Pitää jatkaa etsintöjä.

Lähettäjä: Kyu 
Päivämäärä:   29.8.10 11:16:36

Onko siikalatvan seudulla enää hoitajia kun ketään ei näytä kiinnostavan? :DDD

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.8.10 16:13:53

Kysymys pikemminkin kuuluu; missä mukavat hoitajat? Suurin osa näyttää luulevan liikaa itsestään. Jotku ne ei vaan tajua, että ei niistä heppaa alkaessa hoitaan tuu sen omistajia..-.-' Omistan ite hevosen ja joudun sivusta katsoon, kun pyörii tollasia hoitajia tallissa.. Jotain kunnioitusta niille omistajillekki, olkaa ilosia että ylipäätään saatte hoitaa.

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   29.8.10 16:45:06

Oulussa olisi yksi 26-vuotias opiskelija joka voisi silloin tällöin hevosia hoitaa ja niiden kanssa puuhastella. Opiskelen yliopistossa ja käyn sen ohella töissä, mutta aikaa riittää kyllä muuhunkin. Nuorempana lähestulkoon asuin tallilla päivittäin ja sain pitää hoitohevosia kuin omanani, kokemusta on niin ratsuponeista kuin ravueistakin. En ole rahaa pyytämässä koska en voi välttämättä luvata että monta kertaa viikossa kävisin, mutta olisi vain niin mukavaa taas touhuta tallilla pitkästä aikaa.

Päivämäärä:   29.8.10 16:48:26

Itse kyllä voisin hyvin kulkea tallille minne kestää mennä tunti(tai yli). Ennen kävinkin ratsastustunneilla Vantaalla, matka kesti päälle tunnin. Joskus meni bussi nenän edestä ja jouduin kävelemään 2km. "Nopeestihan" sen 2km:n käveli, mutta jos julkisilla tallille pääsee niin hyvä on. :D

LähettäjäBoniBaBBa 
Päivämäärä:   30.8.10 17:45:14

mulla on ollu aina tosi hyvä tuuri noitten heppojen omistajien kanssa ku kaikki ollu tosi mukavia =) etenkin mun ekan hoitoponin omistaja oli maailman paras omistaja koskaan, kiitän luojaa vieläkin että koskaan sain sellasen tilaisuuden, vaikka olinkin pieni ja kokematon ja tuolla heppatallinetin markkinoilla olis ollu varmaan satoja kokeneempiakin hoitajia :)
tää opetti mulle kädestä pitäen lähes kaiken minkä nykyisinkään tiedän hevosista!

ja nytki ku bongasin tuolta markkinoilta tossa keväällä pari maastoponia vuokrattavaks niin niitten omistaja on ollu niin kiva ja rento ku vaan voi olla.

ja nääki siis ihan pk-seudulla.

Lähettäjä: Josi 
Päivämäärä:   30.8.10 21:20:46

En nyt varsinaisesti hoitsua eti, mut jos hoitohevonen olisi, niin, itelle ei ois tärkeetä ratsastus, vaan ponin/hevosen kanssa oleilu ja puuhastelu, sekä uuden oppiminen. :)

Päivämäärä:   1.9.10 17:57:10

up! :)

Lähettäjä: up 
Päivämäärä:   3.9.10 08:46:53

.. samaa mieltä, tällaistakin olen nähnyt.
Meille ei kukkoilijoilla ole asiaa ja onneksi shetujemme hoitajat ovat olleet tosi mukavia ja asiansa osaavia.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   3.9.10 11:56:04

Espooseenkin kaivattaisiin mahdollisesti paria uutta hoitajaa, jotka jaksaisivat käydä useammin kuin 1-2 krt/vko. Julkiset kulkevat (matka silti kestää), ratsastusta ei luvassa... Ei löydy hoitajia, hoidetaan siis itse :).

Päivämäärä:   5.9.10 13:27:42

up

Lähettäjätinker 
Päivämäärä:   8.9.10 12:54:05

tammisaaressa kaipaa tupsujalkoja hoitajia. saa ajaa ja ratsastaa välillä

Lähettäjä: nuunuu 
Päivämäärä:   12.9.10 15:09:50

omien hoitsujeni omistaja on todella mukava ja auttavainen. Saan puuhailla ponien kanssa kaikenlaista:kesällä uittoa,ratsastusta,juoksutusta,talutusta,harjausta yms ..
siivoan myös karsinoita jos niitä ei ole siivottu,laittelen vesiä ja ruokia valmiiksi. Omistaja aina välillä kiitteleekin kovasti ja on sanonut että saan touhuilla ponien kanssa mitä ikinä keksinkin ja niin useasti kuin haluan : ))

Lähettäjä: Em 
Päivämäärä:   17.9.10 13:17:33

Vuokaan yhtä suomenhevosruunaa, jonka omistaja on todella mukava!!
Hoidan myös 17v. connemararuunaa ja tämänkin omistajat ovat todella mukavia. Tallilla harjaan ponin ja pyydettäessä siivoan sen karsinan. Kesällä pääsin myös omistajien kanssa maastoon heidän omilla hevosilla :)

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   18.9.10 20:56:10

Munkin hoitsun omistaja on tosi kiva, en ratsasta hevosilla, mutta se olikin ihan oma päätös, autan kisoissa, siivoan tallilla, ruokin, harjaan, pesen, tarhaan, puhdistan varusteita ja kaikkea muuta. Olenkin ihan tyytyväinen kun niin paljon olen saanut oppia ja viettää aikaa niin ihanien ihmisten ja hevosten kanssa!!!

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   21.9.10 12:25:40

mun hoitsujen omistataja ihan jees. välillä ei vaan ymmärrä et on mun harrastus ku pitäis ratsastaa vaikka 7 heppaa päivässä ni on aikas rankkaa.. :)
Mut oppiipahan paljon enkä tee muuta kun ratsastan ja laitan eppoja omistajalle kuntoon

Lähettäjä: BUUU 
Päivämäärä:   23.9.10 20:07:48

Itse oon Mäntsälästä. :-) Täältä tiedän vain mukavia heppojen omistajia. Hoitohevoseni omistaja on esimerkiksi todella mukava!

Lähettäjässans 
Päivämäärä:   24.9.10 21:07:28

täälläkin olis innokas hoitaja, lähinnä haluaisin 'virkistää' taitojani hoitajana, ratsastus ei niin tärkeää..

jos löytyis TURUSTA (opiskelen turussa, olen viikot + joitakin viikonloppuja täällä) tai SEINÄJOELTA (asun sjoella, olen siellä viikonloput + lomat) hoitoheppaa niin ota yhteyttä :-) täällä kohta 17v tyttö ettis jotain rapsuteltavaa nelijalkaista!

Lähettäjä: ..??.. 
Päivämäärä:   25.9.10 14:12:11

Olen tavannut vain yhden mukavan omistajan.

Lähettäjä: antonio 
Päivämäärä:   25.9.10 19:18:23

voi elämän kevät.
sama asia kuin kysyisi missä kaikki mukavat valkoisten t-paitojen käyttäjät
muutamat puut estää taas kerran koko metsän näkymistä jonkun metrimaken päässä ><

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.