Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Estehevosten hoitajat 76 (?)

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   6.6.10 21:40:20

hei taas kaikki superrr groomit, en tiedä onko otsikon järjestysluku nyt ihan oikein, mutta ainaki jottain sinne päin :)

missä kaikki, ala-härmässä tietenki? mulla oli tänään elämäni eniten @!#$ show, lapsihevosten kisat tossa naapurikylän perunapellolla. lämpöä ulkotiloissa vähän päälle +30, hevosautossa lähemmäs +70. väännä siinä nyt hokkeja niille kakaroille jotka ei siis vaan pysty seisoo kolmella jalalla vaan tulee pyytämättä syliin, tai sitten tukevasti pitävät kaikki jalkansa lattiassa niin että joudut ottaan ne syliin että saahaan elämänsä ensimmäiset ihan hokit kierrettyä kiinni. voi @!#$ mä sanon. taas näitä hetkiä kun toivois olevansa normaalin ihmisen työssä käyvä hevosHARRASTAJA.

pfff. ei oo enään mitään sanottavaa.

Re: Estehevosten hoitajat 76 (?)

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   7.6.10 21:56:12

täällä täällä tämä on... :)

Lähettäjä: veppu 
Päivämäärä:   7.6.10 22:24:37

tää oottelee ypäjän vkonloppua, lähden 2:n kouluhobusen kanssa sinne :).

Lähettäjä: Lare 
Päivämäärä:   8.6.10 16:07:04

Nonii, taas pystyssä!:) tietääkö kukaan tarvisko joku kisoihin auttelijaa? voin kertoa sähköpostin kautta tarkemmin lisää vaikka itestäni. Juulilla oli ainaki joku uusi tyttö auttelemassa ala-härmässä. vai olenko ollut vaan niin sokea etten aikasemmin ole huomannut?

LähettäjäLare 
Päivämäärä:   8.6.10 16:07:39

nii, olishan se hyvä pistää se sähköposti jos jollaki ois tiedossa paikka:D

Lähettäjä: L3d 
Päivämäärä:   8.6.10 16:28:51

Lare: Millä alueella vaikutat?

Lähettäjä: manu 
Päivämäärä:   8.6.10 19:59:52

Tää oli valloittamassa Slovakiaa ja Itävaltaa ni ei oo kerenny nettiin.. Voin kertoo, valloitettu.

Kohtahan toi ois KPO! Ainii hitsi, parin päivän päästä :D

LähettäjäLare 
Päivämäärä:   8.6.10 20:01:31

pohjois-pohjanmaa

Lähettäjä: L3d 
Päivämäärä:   8.6.10 22:58:15

Väärä suunta =)

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   9.6.10 00:40:40

multa voi kysellä sähköpostista, tiiän pari kuskia suomesta jotka tarvis apukäsiä kisoihin :)

ja sehän olis sit parisen viikkoo niin mä oon back in business :) jos sitä savonlinnaan sais itsensä hilattua, vaikka helvetissti huvittais vaan istua ens kesänä turistina ja ottaa olutta :D

LähettäjäLare 
Päivämäärä:   9.6.10 08:56:32

Kyllä voin lähtä suomenmaata kiertämään, jos vain asuinpaikka löytyy helposti=)

Lähettäjä: jervis 
Päivämäärä:   9.6.10 09:15:50

Tö si miks et vaan tekis sitä että istut turistina ja otat sitä olutta?! :D maistus muuten mullekki ;D Savonlinnassa nähdään!

Päivämäärä:   9.6.10 10:24:24

ahdistaa.. grr.. mur.. oma majoitus ypäjällä on hiukan vaiheessa.. :(. hevoset ok :).

Lähettäjä: emmi 
Päivämäärä:   10.6.10 12:27:07

Vepun kantsii yrittää saada majoitusta jonkun heppiksestä, jos ei omaa ole. Muuta vuodepaikkaa tuskin enää Ypäjältä löytyy. Kaikissa huoneissa on jo varmaan lisävuodekin käytössä. Jokseenkin myöhään olette liikkeellä tässä asiassa, kun näin isot kisat..

Päivämäärä:   10.6.10 12:48:41

Pitäsköhän vetästä heppahommiin maailmalle talveks ku kouluun ei tarvii pelätä et pääsis (ei ihan lähtey sarjakuvapiirtelyt pääsykokeissa) ja hevonenkaan ei mennyt liisinkiin jotta ihan ausseihin lähtis. hmm.. tö si: minne mennään? :D

Päivämäärä:   10.6.10 13:14:53

emmi -> meijän ratsastaja "ei tullut ajatelleeksi", että hoitajankin pitäs nukkua jossain.. grr..
nyt se oli sitten varannut forssasta huoneen... eli on otettava 2. auto mukaan reissuun :(.

lähtö ypäjällekin selvisi vasta juuri kun ilmoittauminen päättyi.
kauhulla odotan lpr:n kisoja (heinäkuussa), toivottavsti se huolehtii sillon majotukset (ihmiset+hevoset) kuntoon "vähän" aikasemmin.

muiden omistajien/ratsastajien kanssa ei ole koskaan ollut tämmöstä "ongelmaa".

mun mielestä omistajan/ratsastajan on huolehdittava hoitajalleen ruoka ja majoitus, jos meinaa et hoitaja lähtee mukaan :).

Päivämäärä:   10.6.10 14:14:32

Veppu: annas ku kerron muutaman asian...
Mullakaan ei todellakaan ole "vanhojen hyvien" ratsastajien kanssa ollut ikinä mitään ongelmia nukkumisen suhteen. Nyt olen parit kisat tehnyt uudelle kuskille ja sanon vaan että NUKKUSIN todella paljon mieluummin vaikka siellä Forssassa, entä kuin heppiksessa jossa ryypätään ja kuunnellaan musiikkia niin isolla että me hoitajat emme saa nukuttua juuri lainkaan, ja kukas se onkaan se joka aamulla joutuu heräämään ruokkimaan hevoset... Ymmärrät mistä puhun :D
Eli mä en oo matkalla kuopioon tällä hetkellä vaan kotona, maailman ihanimmassa paikassa :D
Kuinka välinpitämättömiä meitä hoitajia kohtaa voikaan ihmiset olla. Piste.

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   10.6.10 18:22:49

jervis, oon tosi pahoillani sun puolesta :( siis, mua ei haittaa tippaakaan vaikka mun autossa ryypätään ja mekastetaan koska oon aina itte mukana, mutta onhan se nyt ihan p-seestä jos oikeesti haluaa nukkua :D

nähhään savonlinnassa (kaikki?)

ps. tänään ostin lentoliput kotiin ;)

Päivämäärä:   10.6.10 21:12:08

puuuh. rata pystyssä. jalat hapoilla, ja tietenki mustelmat ja haavat kuuluu asiaan.

Päivämäärä:   10.6.10 23:12:00

Tö si, kiitti, sä tiiät mistä puhun :) Me nähään toivottavasti savonlinnassa!
Vanha ei jaksa enää ryypätä mukana koska ei ole toimintakykyinen seuraavana aamuna ;)
Manu, onneks siellä vielä jotkut jaksaa talkoilla :)

Tänään kävin mun lempparitammalla ihanassa maastossa ilta-auringossa, hyttyset vaan pilas tunnelman!

Päivämäärä:   10.6.10 23:49:44

tää vanhus ei enää viittis valvoa 24/7 vkonloppuisin :D.

kaikista mieluiten olisin ollut ehkä... opistolla :D, en heppiksessä enkä forssassa asti :D.

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   12.6.10 15:58:55

Lare, Mä olin Juulille parit kisat tekemässä ja oon kyllä viime kaudellaki groomannu, tosin eri kuskille :)

Päivämäärä:   12.6.10 16:45:42

Ei tarvinnut tänään Kuopiossa hypätä kaikkia luokkia.. tätä ei oo koskaa tapahtunut vaikka aina sattuu olemaan vähän vesikisoja täällä. Mut lakkaamatta tullu vettä jostai aamu 5-7 lähtien. Toivotaan huomiseks vähän parempaa.

Päivämäärä:   14.6.10 23:11:14

tällä on sit pikkasen aikaset herätykset pe ja su aamuna... 5:n aikaan pitää olla letittämässä ja ruokkimassa. onneks la on välissä ja saa ladata "akkuja" :).

Päivämäärä:   16.6.10 11:50:16

Jeee meitsi pääsi kouluun :)) opiskelijana siis seuraavat ainakin kolme vuotta!

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   16.6.10 19:20:03

Ninalle lähti viestiä =)

Päivämäärä:   16.6.10 22:39:05

huomenna ypäjän suuntaan :)

Lähettäjän.konkari 
Päivämäärä:   16.6.10 22:42:32

S, en saa sun viestia jostain kumman syysta avattua :D

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   17.6.10 17:20:58

No voi hitto.. Kokeilen illalla laittaa toisesta sähköpostista jos saisit sitte auki:D

Lähettäjä: -TsingTsing- 
Päivämäärä:   8.7.10 19:00:30

Huomasitteko markkinoilla Petra Hackmanin ilmoituksen? Olisi juuri täydellinen jollekin paluumuuttajalle.. =)

Lähettäjä: Sallamari 
Päivämäärä:   8.7.10 19:14:08

Onko tää ihan avoin keskustelu kaikille estehevosten hoitajille? :)

Itse hoidan tollasta puoliveristä 6v. esteruunaa. Kisoja on kierrelly vasta suomenmaalla, n. 100-130cm luokkia, mutta tässä kuussa lähetään Slovakiaan kisoihin! Innolla ootan, et pääsee näkeen menoa ulkomaille ihan hoitajana :)

Lähettäjä-TsingTsing- 
Päivämäärä:   8.7.10 22:17:57

Täällä on kai se oma "vaki"porukka mutta mä olen ainakin tullut tänne vaan kirjoittelemaan mitä milloinkin mihinkin väliin tuntematta ketään.. ;)

Kiva kun pääset oikein maailmalle, toivoisin myös, mutta kuskilla taitaa olla siihen vielä matkaa...

Päivämäärä:   9.7.10 11:26:42

Tervetuloa vaan joukkoon :)

Päivämäärä:   9.7.10 13:46:57

Kääk ku mul on kamala hinku lähtee ulkomaille talveks.. Mulla palaa käämi totaalisesti nyt täällä toimistossa, varsinki ku tässä firmassa ei oikein mikään toimi. Ma uuteen paikkaan haastattelu mut jos ei natsaa ni taidan rueta vähän kattelee ulkomailta paikkaa ku sinne ausseihinkaan ei vielä pääse tänä syksynä lähtemään. Mutta entäpä toi mamman läskipallero, mitenkä sitä raaskiis sen jättää tänne. Ehkä se haluaa mukaan :)

Ja meitsi se taitaa päästä vähän hoitsuhommiinki, kiitos uusien asukkaiden :)

Päivämäärä:   9.7.10 17:55:27

Ekkai nää Nettiä oo lähteny hoitamaan? Vai onko ne enää uusia asukkaita? :DD

Päivämäärä:   12.7.10 11:21:34

Ei Nettiä, tai tiedä vaikka joskus senkin narussa roikun ei voi tietää.

KUUMA! mut jee keltaisen debyyttikenttäkisat lähenee :) Nyt viikonloppuna, jännä nähdä mitä tapahtuu.

Lähettäjätösi 
Päivämäärä:   12.7.10 15:47:06

hei kaikille... :D onneks on näin viileetä!

mä oon viettänyt jo melkeen 3 viikkoa ihanaa, ressitöntä ja leppoisaa hevosetonta elämää, kerran kävin rusalla ihailemassa fritsua (aidan toiselta puolelta) :D

turkkuseen meinasin turistiksi lähteä mutta voipi olla etten jaksa sinnekkään... mitä kuuluu??

Päivämäärä:   14.7.10 11:47:56

KÄÄÄÄÄK!

sitä kuuluu ;) ouluunko sinä prkl muutat?

Lähettäjätösi 
Päivämäärä:   17.7.10 13:44:42

mä oon kotona jokelassa, meen ouluun vaan viikonlopuks :)

Lähettäjä: höperö 
Päivämäärä:   18.7.10 23:31:19

kiva!:D

Lähettäjä: hämsy 
Päivämäärä:   19.7.10 14:49:26

Rosa Ruutsalo ettii kisahoitajaa...ilmotus markkina-auleel

Lähettäjä: hämsy 
Päivämäärä:   19.7.10 14:50:06

auleel=alueella :D

Päivämäärä:   19.7.10 15:37:10

Aa okei et vaan viikonloppu :)

Mä oon niin rikki.. tänään piti olla Musen keikka mut makaan kotona puoli tajuttomana kuumeen ja uskomattoman kipeen kurkun takia. En ala.

Lähettäjä: tyttö 
Päivämäärä:   22.7.10 23:33:19

Oisko jollain suhteita Beerbaumeihin täällä? Tarvittaisko sinne hevosenhoitajia ? Ois kiinnosta lähteä jonnekkin ulkomaille ja siitä paikasta kuullut aina vain pelkkää hyvää..

Lähettäjäev1ldude 
Päivämäärä:   26.7.10 09:42:52

acomplia bgqvhz acomplia lose weight stop smoking %P acomplia %]]] what is ambien gdf

Lähettäjä: Päivi 
Päivämäärä:   26.7.10 17:07:30

huhu, olipa kunkkari viikonloppu, nyt taitaa tämä pitää vähän taukoa tähän juhlintaan!:)

Lähettäjätösi 
Päivämäärä:   27.7.10 19:17:40

tämä myös! selvittiin kunniatta hienosti siitäkin vlopusta ;)

Lähettäjä: krisu 
Päivämäärä:   29.7.10 17:48:13

Heipat vaan kaikille! tääkin täti nyt ensikertaa tänne kirjoilee..SM ohi loistavalla sijoituksella ja nyt ihana viikon tauko kaikesta kisaamisesta! olihan niitä tossa taas putkeen ihan tarpeeksi, mäkin kun olen sentyyppinen äkäpussi et tarvitsen paaaljon unta enkä minkään näköistärymyämistä keskellä yötä...paitsi että hangossa oikeen repäsin ja hilluin aamuun asti satamassa =)

Huhtasen Janna etsii ammattitaitoista ja luotettavaa hoitajaa!

Jep,eikai muuta kun pitäkää liput korkealla ja vaikka en tiedäkkään kuka on kuka ja kenet tunnen mutta luultavasti suurimman osan näen keravalla :) hipheippa!

Päivämäärä:   29.7.10 23:10:13

Krisu tervetuloa vaan joukkoon! Luulen tietäväni kuka olet ;) Ja kyllä sinäkin meitä tunnet :) Mulle vaan täytyis löytää hepat keitä hoitaa siellä keravalla! ;DD

Onko vähän kuumaaaaa, ihanaa hellettä!!!!

LähettäjäGoodallsDCL 
Päivämäärä:   30.7.10 19:12:12

order lotensin cpqw buy zantac 032 atarax mzw

Päivämäärä:   5.8.10 16:52:55

^Mitä ihmettä noi linkit on? En ole uskaltanut painaa jos kone saa myrkytyksen.. =D

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   25.8.10 15:44:55

meikä palaa ruotuun ens viikonloppuna gp-finaaliin :) jee oikeestaan kiva mennä kisoihin pitkästä aikaa...varsinkin kun tiimi on mitä parhain (ja alkuperäisin) :))) jee!!!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.10 11:04:41

Onko tietoa hakeeko joku täältä suomesta hevosenhoitajaa ?

Päivämäärä:   27.8.10 19:01:22

Kenen mussukoita Tösi oot hoitelemassa? :)

Päivämäärä:   29.8.10 23:28:03

pääsit sit kotiin pyörän kaa? :)
oli aika huikee kilpailu autosta.. a-j oli kyl ihan paras :)

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   30.8.10 23:01:54

veppu, joo pääsin! :) ei tarvinnu polkea vaikka olis varmaan vaan tehny hyvää sen mäkkimättämisen jälkee :D no vähän harmitti ku en jääny kattoo mitsuu mutta laiskuus voitti ja autolla kotiovelle, minä sekä pyörä...

jervis, paluu ruskeasuolle eli sinne mistä kaikki alkoi... :) tomaksen mussukat on nyt vähän minunkin mussukat taas.

Lähettäjä: popsi 
Päivämäärä:   1.9.10 19:00:51

Tuleeko tösi muutenkin rusalle tomaksen mussuja paijaamaan vai vaan kisoihin? Tervetuloa!
t.kouluhevosen hoitaja :)

LähettäjäHenna 
Päivämäärä:   2.9.10 15:51:40

Tietääkö kukaan ketään joka tarvitsi pk-seudulla hevosenhoitajaa ilta- ja viikonloppu hommiin? Espoon Leppävaarasta n. max 30-40 km säteellä. Oma auto käytössä ja kokemusta paljon Suomesta koulu- ja estekisoja (alue ja kansallisia) ja ulkomailta (kv-estekisoja) sekä ikää 25 v. Edellisellä tallilla 3 vuotta, nyt muuton takia paikkakunnan vaihdos. Talikko pysyy myös kädessä.

Huolellinen ja luotettava, suosittelijoita myös pyynnöstä.

Ottakaa yhteyttä ja sanaa kiertämään!

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   2.9.10 16:00:02

Lisäyksenä vielä, että osaan klipata, letittää, nyppiä ja leikata harjan siistiksi yms. Löytyy pikku E ja kuorma-autokortit.

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   3.9.10 16:36:59

popsi; tuun aina sillon tällön heppaterapiaan, eli ihan vaan paijailemaan ja semmosta. mun heppaura on jo vähän niinkun takanapäin, harrastuksen vuoksi siis :) ja siis fritzu on mulle vaan special rakas tapaus :)

Päivämäärä:   12.9.10 10:35:00

Uppistelen ihanmuuten vaan =D

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   21.9.10 15:57:36

hei eihän täällä oo ketään???

olin tosi urhea ja kävin heppailemassa viikonloppuna, fritzu on (lähes) karvaton ja karvat siirtyneet minuun... hevoset ulkoilutettu lauantaina ja tomas sunnuntaina, on tää niin mukavata tää harrastelu... perjantaina ypäjälle harrastelemaan viikonlopuks, öö... 6 kapulan kanssa!!! :D

niin ja luulen,ehkä mulle ei sit vaan oikeesti sovi kun tuo yks ja ainut ratsastaja, ku sinne aina palaa takasin :)

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   21.9.10 21:42:24

Jep, melko hiljaista on.

Päivämäärä:   22.9.10 09:22:27

heheeeii tää on vielä kuitenki pystyssä :)

tö si: se voi olla et yks on se oikee ;D

Mun nahka teki niin hyvän kisaviikonlopun seuramestaruuksissa et oon siitä super ylpee. Koulupuolella oltiin neljänsiä jota en todellakaa oottanu, kuitenki tavoitteet oli etten ois viimenen :D Meinasin nimittäin sen koulustartin perua ku oli porukassa kolme tällä kaudella vaativaa mennyttä ja sit keltanen jolle kolmas a.. Mut se pisti kampoihin muille :) Estepäivänä se sit vetäs hopeeta, ens kautta odotellen ja katseet ekoissa 120 radoissa. :) Kansallista varmaan pääsee starttaa ens vuonna sekä koulu että este. Talvihan on tosin pitkä ja mitä vaan voi tapahtua.

Lähettäjä: miniwi 
Päivämäärä:   24.9.10 21:01:49

täällä kans yks estehepan hoitelija :)

Lähettäjä: Mörgö~ 
Päivämäärä:   24.9.10 21:18:11

Minäkin estehevoisen hoitaja. Entisen rats.openi hevone ja nyt viime maaliskuusta lähtien ollu sen kisahoitaja.
Huomenna ois lähtö tuomakselle (keskimäen hevostilalle) pitkästä aikaa kisoihin. :D

Päivämäärä:   26.9.10 09:32:05

meikä on ihan out tällä hetkellä, koulu haittaa pahasti vapaa-aikaa :D

Päivämäärä:   26.9.10 17:15:56

Oli mukava kisareissu. Vertti sai ruusukkeen 60 luokassa (kaikki puhtaat sai ruusukkeen) 80 sitten se ei jaksanu enää keskittyä ja rymysivät vähän yhellä esteellä.
Verttis oli taas kiltisti ja maltto kopissakin odotella ensin eikä alottanu heti ryskäjää siellä. :D
Seuraavaa kisareissua odotellessa. ;)

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   26.9.10 20:57:54

hengissä! ajoittain joutu vähän sykkii ku oli sata kapulaa ja kaikki eripuolil ypäjää hyppääs.. tänään saatto sykettä nostaa orastava kankkunen, mutta kunniatta selvitty taas :D

hevot oli kaikki aika hienoja, 5v otti molempina päivinä rusetit, ja fritzu on maailman hienoin koska mä sanon niin :D haha, ens vkloppuna uusiks!

Päivämäärä:   27.9.10 09:06:04

En haluaisi olla ilkeä mutta Mörgö~ tiedän hevosen ja ratsastajan ja ne ei nyt ihan lukeudu tähän kategoriaan mistä täällä puhutaan, sillä edes minun hevonen ei kuulu. Saati sitten tämän entisen opettajasi, joksi hän ei voi itseään tituleerata, entinen juoksija lämpönen.

tö si: Onnittelut! Mä en käsitä miten toi tt jaksaa täältä tulla kahtena viikonloppuna putkeen sinne! Hullu. Me kun käytiin päiväseltään tossa öö.. viikko sit sieltä hakee kaverille heppa ni meinas kyl levitä pää siihen matkaan. :D Mut ei kait mikää oo sen hauskempaa ku istua 13h autossa.. ei kiitos ihan heti :D

Lähettäjä: ¨¨¨¨ 
Päivämäärä:   27.9.10 17:32:12

manu: Eikä se ole aivan sama kuka täällä puhuu kokemuksistan? Musta on vaan kiva että joku joskus puhuu jotain muutakin kuin inside juttuja..

Päivämäärä:   27.9.10 18:22:19

Noh senkun puhuu. En vain usko että kys.henkilö tietää mistä topikki on lähtöisin.

Harvassa meidän inside-jutut on. Kun ei kovin montaa alkuperäistä enää jäljellä ole.

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   27.9.10 19:41:56

tt onki ihan hjullu akka :D meil ei onneks oo ku perusanaali 2h matkaa... mutta huomasin tänään kaiken väsymyksen jälkeen jo oottavani ens perjantaina että taas mennään??? kai mun on kohta pakko myöntää ittelleni ja teille kaikille että ei onnistunu taaskaan "mä lopetan heppailun"... :D

noh, ihan suoraan sanottuna mua ei kiinnosta jos jonkun kultimussukka on voittanut 60cm :D ja insidestä nimenomaan tässä on enää kysymys...

Päivämäärä:   27.9.10 22:07:49

tö si: eiköhän tää lopetus oo jo nähty? :)

Päivämäärä:   28.9.10 18:09:07

Aijaa no sori. :'D Mun mielestä kuulun ihan niihin estehevosten hoitajiin ja Vertti kans hyppääjiin oli entine juoksija tai ei. :''DD
Hirmu hyvin se hyppää vaikka se on entinen juoksija ja paljon mielummin se hyppää kuin juoksee kilpaa.
Joo mut en sitte tiiä miten tää on lähtösin mistä kuuluis puhua mut mite vaa.

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   28.9.10 19:21:04

onse vissii jo nähty... pfff :D

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   2.10.10 23:21:57

Voi lapset. Eix oo vähä mahtavaa kun nykyään pääsee jo netissäkin vähän niinq isottelemaan pikkutytöille <3 <3 <3 Toista se oli ennenvahaan, kun piti tehdä ihan töitä että sai arvostusta, ei riittänyt pelkkä v-sanojen viljely nettipalstoilla.

(t. ihan oikeiden kilpahevosten hoitaja)

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   3.10.10 22:14:16

hei sinä edellinen kirjoittaja! sulla nyt ei oo munaa isotella edes omalla nimellä ;)

ja 1753:nnen kerran, topickin nimi on ollut sama jo n. 8 vuotta, nimeä ei ole muutettu eikä tulla muuttamaan, sen takia että lukutaidottomat ja/tai täysin ulkopuoliset kitisee täällä milloin mistäkin.

noniin, asiaan. taas yks ypäjä viikonloppu takana ja konkari juoksi taas 3-talli - ypäjähalli väliä pää kolmantena jalkana... (mitä pahaa mä oon tehny et ansaitsin kauimmaisen tallin?) AINIIN ISOTTELEN TÄÄLLÄ VIATTOMILLE LAPSILLE. no mutta, kokonaisuudessaan hieno viikonloppu, fritsu on pirun hieno. kaks hevosta hihsiin! :)

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.10.10 22:25:28

En usko, että väestörekisterikeskus tuntee ketään, jonka nimi on tö si. Pahoittelen toki, jos olen väärässä.

Toisaalta on toki ihan kiva, että te vähän heikomman itsetunnon omaavat teinit saatte isotella netissä, jos se jää siihen. Se on toki kuitenkin parempi kuin oikeassa elämässä kiusaaminen. Ja taitaa moni netissä pätijä olla sen ulkopuolella aika yksinäinen, eikä yksinäisellä teinipissikselläkään yleensä riitä juuri rohkeutta olla niin kovis kuin netissä :)

En sitten tiedä kuka tässä on lukutaidoton, kun ainakin minun lukutaitoni perusteella saan otsikosta sellaisen käsityksen, että tämä topic olisi tarkoitettu estehevosten hoitajille? Ehkä kyse onkin siis lähinnä kirjoitustaidon puutteesta?

Päivämäärä:   4.10.10 10:14:34

Taisin kirjoittaa tekstiini etten haluaisi olla ilkeä? En vain halua että ihmiset kuvittelevat heidän 60-70 luokkia meneviä harrasteratsuja estehevosiksi. Heillehän se maailma on julma kun asia selveneekin vasta kun hakevat töitä euroopasta hevosenhoitajiksi ja homma onkin vähän eri. Olisiko kyse sitten kuitenkin puutteellisesta lukemisen ymmärtämisestä?

Tästähän oli jokunen aika sitten pohdintaa et milloin topikki aloitettiin, ja silloinhan se aloitettiin nimellä kansallisen tason estehevosten hoitajat (saattoi olla myös kv.). Topikki on aloitettu joskus 2003 tai 2004. Väittäisin et 2003, hoidin silloin Hallmaneille ja muistelisin kyllä et silloin jo tänne kirjoitin, joka tapauksessa ainakin 2004 oli kun Italiaan menin.

Nimettömälle hoitajalle joka hoitaa oikeita estehevosia vielä tiedoksi että itsetuntoni on ihan hyvä ja teinistäkin olen ihan suht kaukana. Mitään tässä ei ole yritetty päteä vain ihan kiltisti sanoa että kaikki ei ole estehevosia.

--

Tö si: onnittelut taas hyvästä viikonlopusta!

Meillä on pe-la aluekatsastukset estepuolelle. Jotka pilas mun suunitelman käydä itse rämpimässä sunnuntaina esterata. Parempi niin etten pääse sinne :D Kouluun en edes hakenut vaikka niin keväällä ajattelin. Mut meille tulee niin kiva valkku heti ku maneesi on valmis et parempi se kuin renkaan valmennukset :)

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   4.10.10 11:03:57

hahahaa, johan vitsin murjas ;) anna olla nimetön, tekstisi eivät minuun kolahda vaikka kuinka yrität. olet säälittävä

- asia loppuunkäsitelty -

Päivämäärä:   4.10.10 15:10:43

Olisimpa nyt Kentuckyssa... Melkein porua väänsin kun tsekkailin Stall Forsten-Pentin sivuilta kuvia. Ah niitä hevosia ja puitteita!!

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   4.10.10 16:31:59

tsingtsing - moni kakku päältä kaunis. :P

Lähettäjä-TsingTsing- 
Päivämäärä:   4.10.10 16:55:28

Tiedänkin että olet ollut siellä, mutta en siis tarkoittanut heidän talliaan vaan ylipäänsä noita kisoja.

Mä viihdyin aina paremmin mitä isommat kisat oli ja mitä vähemmän hevosia. =D

Estehevosten hoitajat

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   4.10.10 17:59:00

Joo to si onkin ollut vaikka ja missa mut joka paikassa menee sukset ristiin... mahtaa sua muutaman vuoden paasta nolottaa kun muistelet naita juttujas, toivottavasti kasvat hiukan.
Nimim. 12 V ulkomailla KILPAhevosia ammatikseen hoitanut

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   4.10.10 20:29:31

isot kisat & vähän hevosia, perfect combination!! :)

ihania nää nimettömät.
Mm:lle tiedoksi. kerran olen saanut kenkää, ja muista paikoista olen lähtenyt omasta tahdostani ilman draamaa/riitelyä/suksien menemistä ristiin. kaikki tarkistettavissa jos niin paljon kiinnostaa. "mahtaa sua nolottaa muutaman vuoden päästä" - niin on sanottu aiemminkin, ei nolota vieläkän, ja jos joskus alkaa, voit olla varma että seison silti sanojeni takana.

- tämäkin asia loppuunkäsitelty -

Päivämäärä:   4.10.10 20:48:47

Aa joo en oo tajunnu et tää on isompien kisojen hevosten hoitajille (olipa ehkä huonosti muotoiltu lause).
Täytynee siis odotella vielä aika kauan ennekö tääl rupeen keskutelee. ;)

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   5.10.10 00:44:55

Minä olen hoitanut kilpahevosia työkseni aika tarkalleen niin kauan, kuin tösillä muistaakseni on ikää :) Joskus käyn täällä lukemassa tyttöjen juttuja, kyllähän se tuossa vaiheessa vielä tuntuu että on jotain ihmeellistä kun on nähnyt niitä huippuratsastajia ihan oikeasti. Voin kertoa että muutaman vuoden päästä ei enää muistakaan että se oli joskus niin hienoa (valitettavasti, ehkä).

Minun nuoruudessani ei ollut nettiä eikä tsättejä, ei päässyt oikein kenellekään elvistelemään.

Päivämäärä:   5.10.10 10:19:30

Jos täti tarkoittaa että itse on silloin jotain ihmeellistä kun päässyt näkemään niin ei en ole itse ainakaan niin koskaan ajatellut. Olen tietty ajatellut että on ollut hienoa päästä niillä ratsastamaan, mutta suurin osa niistä oli aivan järkyttäviä ratsastaa sileellä :D Ihan mä mielummin tuolla omalla ratsastelen joka toimii huomattavasti paremmin sileellä.
Ja vaikka pääsisin esim. Beerbaumeille takaisin niin en lähtisi. En halua kuluttaa elämästäni päiviä niin että teet vain töitä töitä töitä eikä kerkeä juuri nauttimaan muusta. Itselleni on kuitenkin tärkeätä saada tehtyä muutakin, järjen tasapainoonhan tässä kuitenkin pyritään. Ja valitettavasti itse tuskin ainakaan pysyisin täysin järjissäni jos kaikki mitä teen koskee töitä. Mielelläänhän sitä työskentelisi asian parissa mitä rakastaa ja tuntee omakseen, mutta olen todennut että on parempi pitää työ ja harrastus erillään. Harrastukseni kuitenkin on aika vahvasti hetkittäin esillä myös "työnä" tilauskorujen muodossa. Ja näin on hyvä. Ehkä myös pientä ikäkriisiä pukkaa päälle ja vaikka idea eurooppaan takaisin lähdöstä hetki sitten oli päällä niin ei.. On ehkä aika asettua nyt paikoilleen (kääk).

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   5.10.10 21:14:20

olihan se alkuaikoina hienoa olla lähellä "lapsuuden idoleita", kiertää kisoja ja olo oli kun kuninkaallisella konsanaan. lyhyessä ajassa minäkin opin, että ohops ei ollutkaan niin glamouria kun kuvittelin. miksi minäkään en näe muutamista edellisistä kirjoituksista mitään elvistelyä??? tarkoitus oli kertoa eräälle, että painimme yksinkertaisesti eri sarjassa kuin seurakisoja juoksevien lämppäreiden hoitajat. mutta olishan se pitänyt arvata, tämä on ht.net ja kärpäsestä pitää väen vängälläkin (yleensä vielä jonkun täysin ulkopuolisen) tehdä härkänen. miettikää sitä.

minulla on tuttuja, vielä enemmän kuultuja tarinoita niistä nelikymppisistä groomeista, jotka on ehkä maailman kiertäneet ja kaiken nähneet, mutta ikuisesti naimisissa sen elämän kanssa, eikä irtipääsystä ole tietoakaan. minä en halua olla kolmekymppisenä perheetön, hevosautossa puolet elämänsä asunut katkeroitunut groomi joka ei (mitä tod.näk) koskaan enää sopeudu täysin "normaalien ihmisten" elämään. tässä minun sanani ja mielipiteeni.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   6.10.10 00:01:22

"tarkoitus oli kertoa eräälle, että painimme yksinkertaisesti eri sarjassa kuin seurakisoja juoksevien lämppäreiden hoitajat."

Niin, no tätä lähinnä tarkoitinkin. Aika moni on sieltä kuitenkin aloittaut, vaikka siitä toki ihailevien pikkutyttöjen ollessa kuulolla vaietaankin.

En ole minäkään 24/7 hoitaja enää, ei se ole oikein mahdollista kun on noita lapsia ja nykyään jopa harrastuksiakin. Mieheni hevosia hoidan kisoissa, vaikka hän ei sillä tasolla kilpailekaan kuin aiemmat työnantajani, niin kuitenkin silloin tällöin kv-kilpailuissakin käy, ja kyllähän se tunnelma on yhtä kotoinen aina vain vuosien jälkeenkin.

(ja se, millaisia ne huippuhevoset ovat ratsastaa, riippunee ratsastajasta sekä myös kommentoijan omasta ratsastustaidosta... Itse en ole ratsastanut ainoatakaan kv-hevosta joka olisi ollut "järkyttävä ratsastaa sileällä", tosin olinkin töissä vain taitavilla ja herkillä ratsastajilla, ja toisaalta olin jo sitä ennen aikoinaan Suomessa ratsastanut joka ikisen kolmijalkaisen lämppärin tai betonisuisen pukkikoneen jonka selkään vain pääsi)

Päivämäärä:   6.10.10 10:16:45

No minä voin nimetä heti vaikka Meredithiltä kaksi hevosta jotka järkyttäviä ratsastaa sileellä, stella ja donnerlitchen. Monet muut lukeutuvat sitten epämukaviin.. Miksihän sitten ne eivät liikkuneet kellään hyvin jos oli minun ratsastustaidoista kiinni?

Lähettäjä: Daisy 
Päivämäärä:   6.10.10 10:56:47

Manu : Lopettaisitko paskan puhumisen Meredithin hevosista!!
Kiitos

Päivämäärä:   6.10.10 11:45:33

Mä en ole myöskään ratsastanut hevosia (töissä), jotka olisivat olleet huonoja sileällä. Paitsi juuri tulleet, mutta poikkeuksetta kaikki pomojen hevoset on aina olleet ihan superhuippuja ja unelmaherkkiä.

Lähettäjä: Pålle 
Päivämäärä:   6.10.10 11:47:34

Mä irtauduin katkeran groomin hommasta ja menin kouluun hankkimaan itselleni kunnon koulutuksen.

Kaipaan joka päivä takaisin. =/

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   6.10.10 15:52:19

no, aikoinani aloitin ihan suoraan kisahevosten hoitajana. :)

mut, miten olis toi puheenaiheenvaihto?? täällä taas tädit sun muut meitä (toivottavasti) tuntematta suoltaa näitä "kun me oltiin nuoria/kyllä minun ikäisenä voi jo sanoa" - juttuja. kiitos. maailma muuttuu, arvon tädit.

jos(kun) täällä joku minulle tuttukin kirjoittelee, tule ihmeessä sanomaan asiasi päin naamaa kun seuraavan kerran kisoissa nähdään. moni on vuosien varrella uhannut tulla sanomaan mulle "suorat sanat" - ei oo ollut kenelläkään munaa siihen :D

Päivämäärä:   6.10.10 19:44:39

Voi huoh ja huoh!!! Mitään p.skaa täällä puhumassa olla. Tykkäsin kaikista sen hevosista kyllä hevosina. Ja esim. Daisy oli lempihevosiani. Sananvapaus on jännä asia.

Hieno keli tänään, aurinko paistaa ja kuu pienenee ja silleen... Voin kertoo myös vitsinkin, tai en voikaan ku pipo on niin kireellä tässä topikissa jälleen.

Lähettäjä: faktus faktus 
Päivämäärä:   7.10.10 16:18:47

konkariki vaan tyylii tomaksen ppano nii sen takii pyörii tuol vitun 'insiderina'

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   7.10.10 17:56:35

faktus faktus: Tuollaiset kommentit ovat asiattomia vaikka totta olisivatkin

Lähettäjätö si 
Päivämäärä:   7.10.10 22:02:05

tuo kommentti on varma ykkössija "ht-netin historian parhaimman vitsin murjaisseet" listauksessa. vitun asiatonta. jos olisin yhtään paremmalla tuulella, nauraisin edes näön vuoksi. ei muuten naurata.

niin ja, tämä väite...

tättärää, rumpujen pärinää, padam...

EI PIDÄ PAIKKAANSA!!

ps. en ole koskaan ollut eikä mun tarvitse olla kenenkään pano ollakseni "insiderinä" heppapiireissä. thanks.

Päivämäärä:   7.10.10 22:06:27

faktus faktuksella taitaa olla himo itsellään niihin pöksyihin. Ei herrajumala noin alas voi kuitenkaan mennä näiden juttujen taso!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.