Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyväksyykö hevosihmiset viimeaikaiset ja tulevat

Lähettäjä: Nolo 
Päivämäärä:   29.9.26 01:08:57

.... ylilyönnit?
Tarkoitan että vaikka esim pilapuheluista nousi uskomattoman laaja media-sirkus, ja kaikki tuomitsi kaikki huutaen yhteen ääneen identiteettivarkaudesta ja mainehaitasta, niin nytkö asia on taputeltu?
Entäs jo julkitulleet doping-käryt, puhumattakaan niistä mitkä on vielä julkaisematta? Onko nekin ihan ok?

Minun silmissäni nämä kaikki henkilöt, puhelu rinkiin kuuluvat, douppaajat ja heidän apurinsa, evri faking ämpärit, Tampereen perseestä puristelijat, ym ovat alinta pohjasakkaa.
Syljen heidän päälle.
Olkoon punanuttu Suomen paras kuski, hänen ammattitaitoa ei voi moittia eikä kyseenalaistaa, mutta niin huonoa hevosta minulla ei ole, että hänelle ilmoittaisin starttiin. Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Samaa sanon kaikista muistakin, halveksin näitä ihmissaastoja.
EePee, palomies, JAR, PP, Lumijoen typykkä, Lepistö ym, kukaan ei voi sanoa etteivätkö he osaisi valmentaa, mutta minun silmissä ovat pyöreitä nollia.

Re: Hyväksyykö hevosihmiset viimeaikaiset ja tulevat

Lähettäjä: :*D 
Päivämäärä:   29.9.26 01:25:03

JAR joutui itse kiusaamisen kohteeksi näiden työntekijöiden osalta. Hermo olisi mennyt ihan jokaiselta. Onneksi eivät onnistuneet saamaan rahaa palkaksi kiusaamisetsaan ja salakuvaamisesta.

Mitä tulee loppuihin. Ei ole hyväksytty, mutta kohtuus kaikessa, myös lynkkaamisessa. Odotamme loppuja tuomiota. Emme anna näiden nyt revittäväksi heitettyjen sokaista totuutta isommasta tietyn porukan yhteispeliin, onko sama maaginen seitsikko oleellinen osa tätä lajin yläpuolelle noussutta "puhelin ja Hemo ja mitä lie nokkaan" porukkaa joka tekee omat säännöt? Ja ennenkaikkea, ketä kaikkia saadaan kiinni, ketkä pysyvät piilossa, ketkä uhrataan ja loput porskuttaa??

Lähettäjä: Madness 
Päivämäärä:   29.9.26 01:30:27

Aloittajalla sopiva nimimerkki. Sylje ja paheksu niin paljon kuin sielu syytä, muut jatkaa elämää.

Lähettäjä: aatos 
Päivämäärä:   29.9.26 02:00:50

Ei, mutta osa katsoo sormien läpi, kuka milläkin syyllä. Julkisesta CV:stä nämä ei kuitenkaan unohdu näiden henkilöiden osalta, kukin on rakentanut sitä omalla tavallaan. Lajijärjestölläkin peiliin katsomisen paikka esimerkiksi sääntöjen suhteen, ei voi yllätyksenä enää tulla se ettei nykysäännöt ja käytännöt muille lajin parissa toimiville kovin reiluilta tunnu, kun osa rikkeitä tehneistä saa jatkaa toimintaansa prosessien kestäessä kuukausia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.