Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pyhää vihaa

Lähettäjä: Million miles 
Päivämäärä:   21.9.26 11:58:17

Vaiko kateutta?
En ymmärrä mistä tämän palstan kirjoittajat ammentavat kaiken p@skan mitä näppäimistöltä suoltavat luettavaksi?
Kaikki ketjut täynnä todella ala-arvoista tekstiä ihmisistä tai hevosista joita varmasti harva kirjoittaja tuntee.
Kannattaisi miettiä sitä että onko itsellä kaikki ok? Onko itse tehnyt elämässään virheitä?
Jos ei menestystä ole tullut, niin onko tehnyt kaikkensa sen eteen että voisi menestyä?
Hevoset vaistoaa ihmisen mielentilan ja se heijastuu myös niihin, varsinkin negatiivinen. Eli voinenko päätellä että kirjoittajilla on hankalia vatsavaivaisia hevosia, tai ei hevosia ollenkaan?
Mielen synkkyyteen kannattaisi hankkia ammattiapua, tai edes hetkeksi pysähtyä miettimään että onko mitään muuta "sanottavaa" kuin haukkua kaikki pystyyn?
Tämä palsta oli takavuosina todella hyvä. Keskusteltiin asiallisesti hevosista tai kerrottiin hauskoja tarinoita.
Nykyään tämä näyttää p@skaisemmalta kuin Helsingin kaatopaikka! Tuolla en ole käynyt, mutta nähnyt uutisissa kuvia.
Kirjoittakaa samalla tavalla kuin toivoisitte itsestänne kirjoitettavan. Aurinkoa elämäänne, toivottavasti saatte apua ahdistukseenne!

Re: Pyhää vihaa

Lähettäjä: niinpä niin 
Päivämäärä:   21.9.26 12:03:18

Olen periaatteessa samaa mieltä, eli kaikenlainen kiusaaminen ja hevosten douppaaminen pitää hyväksyä ja olla ihan hiljaa. Näiden asioiden esilleottaminen ja niistä puhuminen on todella typerää ja lapsellista.

Lähettäjä: Roni k 
Päivämäärä:   21.9.26 12:12:16

Niinpä niin. Mitä sun päässä liikkuu kun kokoajan jankutat tuota samaa?
Etkö ymmärrä vai etkö halua ymmärtää mitä aloittaja tarkoittaa.
On tainnu sulta koulut jäädä käymättä vai kuinka?

Lähettäjä: matuska 
Päivämäärä:   21.9.26 12:13:38

Olen periaatteessa samaa mieltä, elikkäs pitäskö jo alkaa rauhottamaan tilannetta, ja antaa ajan kulua. Tämä porukka varmaankin ottaa opikseen toilailuistaan. Vitutus ja häpeä ei heiltä hetkeen häviä, niin olisko siinä tarpeeksi rangaistusta eteenpäin. Vai haluaako täällä joku oikeasti jatkaa tätä nälvimistä tuomiopäivään asti.

Lähettäjä: ö 
Päivämäärä:   21.9.26 12:14:01

Amen, aloittaja

Lähettäjä: Yx mimmi vaan 
Päivämäärä:   21.9.26 12:23:05

Nimimerkille niinpä niin; Olet siinä oikeassa että asioista pitää puhua ja tuoda rakentavasti esille, mutta terveellä järjellä varustettu aikuinen osaa suodattaa ajatuksena siten, ettei itse syyllisty toisten loukkaamiseen, mustamaalaamiseen ja maalittamiseen.
Henk.koht. olen.sekä eläin-että ihmisurheilun puolella täysin doping vastainen. Tuloksiin vaikuttaminen lääkkeillä tai muilla kielletyillä tavoilla on kiellettyä, mutta aina joku siihen syyllistyy. Mutta on tehokkaampiakin tapoja osoittaa tukensa puhtaan urheilun puolesta kuin sekoilla ja trollata täällä.
On ymmärreträvää että kun on iso joukko ihmisiä ja jokaisella oma mielipiteensä, ylilyöntejä tulee ja "rikkinäinen puhelin"- ilmiö.levittää jossakin vaiheessa jopa valheellista tietoa ja asiat saa aivan väärät mittasuhteet.

Lähettäjä: Hyväperse 
Päivämäärä:   21.9.26 12:27:28

Jatkakaamme samalla mallilla. Tämä palsta kuvaa erinomaisesti suomalaista mielenlaatua.

Lähettäjä: Armoa 
Päivämäärä:   21.9.26 12:30:04

Mokia tulee, oli se sitten dopingmoka, kiusaamismoka tai seks.ahdistelumoka. Kärpäsestä tehdään härkänen.
Jokainen mokaa joskus, eikä siihen pitäisi jäädä vellomaan. Syytön heittäköön ensimmäisen kiven.
Dopingkäry saattaa todellisuudessa olla harmiton moka, joka on saanut käsittämättömät mittasuhteet.

Lähettäjä: niinpä niin 
Päivämäärä:   21.9.26 12:41:15

Roni k, mitä tarkoitat tuolla -kun kokoajan jankutat tuota samaa-?
Menikö sinulta ohi että olin aloittajan kanssa samaa mieltä? Vai etkö ymmärtänyt mitä kirjoitin? Vai tulkitsitko kirjoitukseni jotenkin toisin? Taidat olla melkoinen ajatustenlukija.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.