Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos olen tallialueella, ja heitän apuaisan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.26 10:36:19

Niin onko ok? Saisinko sanktion?
Santtuhan ei saanut mitään.
Vai saako yleisillä paikoilla heitellä mitä haluaa?

Kun miettii Santun tekemisiä, onhan sillä ollut jo pidemmän aikaa näitä outouksia.
Heittää apuaisan, ei anna kommentteja,Oulun kunkkareissa venytti voiton juhlia yli kaiken, haalasi puoli sukua, heittää haastattelijoille töykeitä vastauksia, myös latelle, on marmattanut kun saanut uusinnan joka poistettiin sen jälkeen .

Onko kyseessä loppuun palaminen ja se on näkynyt pidemmän aikaa jo. Ei toki oikeuta mihinkään tyhmyyksiä tekemään.

Ja nyt viimeisin kirjoitus hakee sääliä itselleen.

Re: Jos olen tallialueella, ja heitän apuaisan

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.9.26 10:41:45

Ei kun mies on täynmä itseään. Huomannut ettei säännöt koske häntä. Jos saa jostakin rikkeestä rangaistuksen valittaa ja rike perutaan. Varsataa lähdössä ei lähtöänoteta takaisin. Tuomaristo ja Hippos osa syynä tähän ylimielisyyteen.

Päivämäärä:   20.9.26 10:42:37

Jos vaikka tekisit palveluksen maailmalle ja kietoisit narun kaulaasi.

Lähettäjä: Ei taukki tiedä 
Päivämäärä:   20.9.26 10:52:49

Jos tavan c lisenssi kuski toimisi vastaavasti, tai muutenkin huutaisi radan henkilökunnalle pää punaisena, saisi varmasti sakon epäurheilijamaisesta käytöksestä

Lähettäjä: Lakeri 
Päivämäärä:   20.9.26 11:00:38

Se on tämä josta Kari puhui, luullut itseään lajia isommaksi. Paluu maan pinnalle vetää nöyräksi nyt. Saa nähdä kuinka pian unohtuu.

Päivämäärä:   20.9.26 11:04:44

Itse aloin seuraamaan käytöstä kun jätti Oulun kunkkareissa ajamatta kuningatar lähtöä seuraavassa lähdössä ollutta hevosta kun oman hevosen juhlinta meni edelle.
Lähes joka raveissa jotain outoa käytöstä. Kerran aloittelevien hevosten sarjassa ajoi ilmeisesti säikkyä hevosta ja joku amatööri meinasi ohittaa niin tämä huusi että älä mee ohi kun tää säikähtää. No c-kuski totteli.

Lähettäjä: kyyj 
Päivämäärä:   20.9.26 11:05:23

Mene ihmeessä tallialueelle apuaisaa heittelemään, kyllä joku sitä lainaa :)

Lähettäjä: kirosana 
Päivämäärä:   20.9.26 11:10:47

. Oikein olet seuraamalla etsinyt mitä Santtu tekee??? Joka raveissa jotain outoa. Voi hyvää päivää. nyt saat kuukauden huilata, vai meetkö Santun kotiin kyyläämään???

Päivämäärä:   20.9.26 11:14:35

Tollaset aloittajan kaltaiset paskanjauhajat on täällä päin tavattu polkea paskatunkioon, sieltähän ne ovat tulleetkin.

Lähettäjä: Ei taukki tiedä 
Päivämäärä:   20.9.26 11:23:27

Saahan sitä miettiä ja ihmetellä. Talkravissa ei kannata, hullut vanhat ämmät heti kimpussa

Päivämäärä:   20.9.26 11:25:21

kirosana: seurannut niissä raveissa missä olen ollut paikanpäällä. Eikä sitä tarvi seuraamalla seurata, huomaa kyllä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.9.26 11:28:00

Kari pujui ihan asiaa näistä itseään täynnä olevista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.9.26 11:35:43

Mikäs tää apuaisa-juttu on?

Lähettäjä: Arvaus 
Päivämäärä:   20.9.26 11:54:38

Samaa kiukkua ollut ilmassa kunkkarilauantain lähdön jälkeen, kun on päästetty valmistautumaan sunnuntaihin?

Lähettäjä: aika 
Päivämäärä:   20.9.26 12:10:53

ylimielistä oli Ritan lämmittäminen ajamalla lähes kävelyvauhtia kilpailusuuntaan mitä sätöjen mukaan ei saisi tehdä

Lähettäjä: Runk Kari 
Päivämäärä:   20.9.26 12:15:53

Eihän Juuso pääse tallialueelle mitään heittämään.

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   20.9.26 12:17:41

Mitä jos avaatte itse suunne ja sanotte: äläpä heittele siinä, ajapa kovempaa ajosuuntaan jne ettekä vaan seuraa ja keksi juttuja. Jos riita tulee niin sittenhän niitä sanktioita aletaan jakelemaan useammin. Epäilen että jalustalle nostamista avittaa just tällaset sivusta seuraan - tyypit.

Lähettäjä: Pathetic 
Päivämäärä:   20.9.26 12:30:40

Menet sanomaan niin johan itkemässä tuomarille kun hänellä korotettu ääntä. Ja varmaan jutta soittaa perästä. Sitten aloitetaan talkravi keskustelu miten Matti Meikäläinen kehdannut santulle sanoa, ja mummot suolaa Matin

Päivämäärä:   20.9.26 12:30:45

Täällä keksimällä keksitään, että jotain ikävää osais sanoa. Apuaisan heitti maahan kun se irtosi kärryistä ja 10000e meni. En tiedä ketään joka ei olisi siinä tilanteessa hermostunut.

Lähettäjä: Oli vuosi 2023 
Päivämäärä:   20.9.26 12:35:35

Pathetic noin sanottuna kuulostaa surkuhupaisalta järkyyy ajatella et niin se kyllä menisi

Lähettäjä: :.:.:.: 
Päivämäärä:   20.9.26 12:56:45

Ärripurri kiukuttelija on kyllä melkoinen pelle jolta nöyryys puuttuu mutta kyllä elämä opettaa ja ihmiset muistaa. Nämä kiukuttelut ja näsäviisastelut ovat olleet voittajahaastatteluissa hänen tavaramerkkinsä, hänestä on saanut sellaisen kuvan ja vaikutelman, että hän on kaiken yläpuolella oleva Mr Täydellisyys. Nöyryyttä tämä kiharapää tarvitsee.

Lähettäjä: ehdottomasti 
Päivämäärä:   20.9.26 12:59:42

Etkö saa typerä piste sitä apukoulu aikaista apuaisaa pois päästäsi?

Lähettäjä: Late 
Päivämäärä:   20.9.26 13:00:26

Nyt löytyi pisteitten suvun suurvisiiri komppaamaan jälkeläistensä aivoituksia.

Päivämäärä:   20.9.26 13:08:44

Yksinäiset peräkammarin pojat ja tytöt, kokevat kerrankin kuuluvansa johonkin ryhmään. Onhan se todella hienoa, eikä tarvitse kun keksiä jotain pahaa sanottavaa nimettömänä! Jatkakaa, siitä tulee hyvä mieli.

Lähettäjä: Frans 
Päivämäärä:   20.9.26 13:12:41

Luojan kiitos, etten ole syntynyt Pihtiputaalla. @!#$ mitä sekoilua, on vaan vähän "eläväistä" sakkia, joopa-joo!

Lähettäjä: Hippooo 
Päivämäärä:   20.9.26 13:13:24

Tämä kirosana on joku seonnut fani vanhus tai näiden kaveri. Muuta et nimettömänä tee kuin puollustat santtua . Kehut pihtiputaan reenaajia. Puollustelet dopingia.

Penkkiurheilija käy välillä happihyppelyllä . Ei ole hyvä olla vuosia pelkästään sisällä

Päivämäärä:   20.9.26 13:20:14

Olen vanhus ja myös seonnut. Puolustan Hienoa raviurheilua, enkä voi sietää että parasta raviurheilua halutaan vetää lokaan. Enkä todellakaan puolustele dopingia!!! Mistä niin päättelet???

Lähettäjä: On nähty 
Päivämäärä:   20.9.26 13:20:37

Ei liity ko tapaukseen, mutta on havaintoja kemikaalien käyttäjien käytöksestä, kiukkuisuus, purkautumiset, raivoamista, ei kestä, ei jaksa, kaikki muut on väärässä, uhriutumista, oman itsen ylivertaisuutta, väkivaltaisuutta, filmaamista, kieroilua, valehtelua.

Päivämäärä:   20.9.26 13:23:55

On nähty. Kirjoitit just hyvin näistä kirjoittajista.

Lähettäjä: Yte jeeht 
Päivämäärä:   20.9.26 13:32:50

Puollustelet kiusaajaa, et lajia. Jos tekee väärin saa rangaistuksen.

Päivämäärä:   20.9.26 13:35:58

Kirosana, mistä voit tietää, että yksinäisiä peräkammarin tyttö ja poikia… itsekin alennut nimittelemään? Onhan tämä aika raskas paikka, ei kannata kovin pitkää aikaa viettää. Välillä on ihan asiaakin.

Päivämäärä:   20.9.26 13:36:21

On saanut rangaistuksen, ja tuhat kiusaamis viestiä.Pitäisi jo riittää. Tämä on raviurheilu sivusto, mutta ketään ei näytä ravit kiinnostavan!!

Lähettäjä: eepee 
Päivämäärä:   20.9.26 13:37:12

Oletko hakenut on nähty hoitoa kemikaalien käyttöösi.

Lähettäjä: Runk Kari 
Päivämäärä:   20.9.26 13:39:40

Jos keskustelualusta laiminlyö jatkuvasti moderointivelvollisuuksiaan tai ei tarjoa toimivaa reittiä laittoman sisällön ilmoittamiseen, voit tehdä valituksen valvovalle viranomaiselle.Minne valittaa: Liikenne- ja viestintävirasto Traficomille, joka toimii Suomessa digipalvelukoordinaattorina.Mitä se tekee: Traficom valvoo, että alustat noudattavat EU:n digipalveluasetusta. Se ei yleensä ratkaise yksittäisiä riitoja tai pakota poistamaan yhtä tiettyä viestiä, mutta se voi puuttua alustan moderointiprosessien yleiseen laiminlyöntiin ja määrätä seuraamuksia.3. Poliisi (Rikosilmoitus)Jos kyse on toisen ihmisen valheellisesta solvaamisesta, kyseessä voi olla kunnianloukkaus tai törkeä kunnianloukkaus. Nämä ovat Suomen rikoslaissa rangaistavia tekoja.Minne ilmoittaa: Tee rikosilmoitus Poliisille (onnistuu verkossa asiointipalvelussa).Ketä vastaan: Rikosilmoitus tehdään ensisijaisesti viestin kirjoittajaa vastaan. Jos kirjoittaja on anonyymi, poliisi voi esitutkinnassa velvoittaa sivuston luovuttamaan kirjoittajan IP-osoitteen tai muut tunnistetiedot.Tärkeää: Ota viesteistä, niiden päivämääristä ja verkko-osoitteista (URL) selkeät kuvakaappaukset (screenshotit) talteen heti, sillä viestit voidaan poistaa tai muokata myöhemmin.

Lähettäjä: Yte jeeht 
Päivämäärä:   20.9.26 13:40:23

Tuhat kiusasmisviestiä. Ihan varmasti. Herätys maa kutsuu

Päivämäärä:   20.9.26 14:56:53

Jos olet harrastelija, saat varmaan ikuisen porttikiellon. Jos ajoasusi sattuu olemaan punainen, niin sanotaan vain soosoo ja heristetään hieman etusormea.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.9.26 15:25:07

Kateellinen T-avioparille heidän elämästään, on täydellisyyden tavoittelija ja drama queen itsesäälin sekaisin purkauksin ilman anteeksipyyntöä kiusatuille, kun jo tietää kaiken tulevan saman tien ilmi ja paljastuvansa. Hyvät näyttelijän ja imitaattorin lahjat.

Sitten tulee vielä tämä Putaan emakko holhoamaan ja kisuttelemaan uhreja läpi ennen rikostutkinta. Hyi @!#$.

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   20.9.26 15:58:46

Olen monta haastattelua kuullut mutten koskaan kiukuttelua tai ylimielisyyttä. Keneltäkään raviohjastajalta. Tosin seurannut aktiivisemmin vasta pari vuotta. Ehkä jotkut viesteissä tosiaan kaivelee luurankoja kaapeista.

Lähettäjä: Röllipeikko 
Päivämäärä:   20.9.26 16:10:05

Apuaisankannattaja?

Päivämäärä:   20.9.26 16:11:40

. Tässö oli myös harrastelijoita, jotka sai varoituksen? Punanuttu 1kk kiellon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.