Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko suurin osa aloituksesta saman

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.9.26 09:36:28

Ihmisen? Kun sama aihe, vastaako myös itse suurimpaan osaan?

Re: Onko suurin osa aloituksesta saman

Lähettäjä: n33keri 
Päivämäärä:   20.9.26 09:45:05

sama 138 kg kyllä

Lähettäjä: .× 
Päivämäärä:   20.9.26 09:56:02

Sama paska.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   20.9.26 10:37:05

Ai luuletko tosiaan että vain 1 ihminen vihaa douppaajia?

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   20.9.26 10:39:15

Aloitukset joissa yli puolet väitteistäkin silkkaa paskaa. Pitää omia arvioitaan silkkana totuutena ja julkaisee niitä faktoina.

Lähettäjä: helmi 
Päivämäärä:   20.9.26 11:01:53

C. Luetun ymmärtäminen.
Suurin osa yhden tai muutaman rulettia.
Mode edistää liiketoimintaa.

LähettäjäLaatu 
Päivämäärä:   20.9.26 11:11:37

Olen miljoona kertaa sanonut,että moderaattori availee ketjuja eri trolleillaan ja itse niihin myös vastaa toisella trollilla

Miksi näin,siksi kun hän tienaa rahaa mainostajilta/ yhteistyökumppaneita palstalaisten kommenttien lukumäärän mukaan eli Na.aktiivisuus palstalla viestien määrissä mitaten tuo modelle, Mikko Valtteri Huorinen,rahaa.

Yhteistyökumppanit eivät saa sitä infoa,että itse mode tehtaille viestejä lisäten näin vilpilliseti tuloja itelle kusettaen näin tehden yhteistyökumppaneita.

Mode aloittaa orovoamalla ketjun saadakseen siihen ketjuun vastaväitteitä aikaiseksi,ja mahdollisimman monta viestiä ketjuihin.

Modena optimitulos olisi tietysti 100 kpl viestejä per ketju!

Älkää mode lyhyistä provoviesteistä välittäjä,koska hän vain ärsyttää saadakseen teidät Na.ansaan viestittelemällä hänen provoihin.Lisäksi typerät hoho- lausahduksen jne. on modena tuotoksia!

Täysi Narsistivajakkijakomielitautinentrabssuhomoläskihän 139kg mode vailla älyä on.Niuvanniemen kullinlutkuttaja.

Mikko Valtteri Huorinen on häiriintynyt moderaattori,joka ei varsinkaan härötyksistä kiinnistu ja poista varsinkaan omiia viestejä,koska se on sama kuin tiputtelisi lompakosta rahaa kadulle!

Mode ei siis poista ketjuja,sekä rakastaa ketjuväittelyjä,joissa paljon viestejä,koska niillä hän tulonsa saa!

Jos ette kirjoita,niin modena tulot menee nollille!

Vain viestien lukumäärät markkaa modelle ja niiden sisällöllä ei ole väliä,kunhan vain paljon kirjoittelet te. Veikkauksen melkein 90% itse asiassa olevan modena kirjoituksia,sillä hänellä monta persoonaa ja on jopa kommentoidaan toisella trollilla eri mieltä toiseen trollinsa häivyttääkseen ettei ole muka sama kirjoittaja!

Jakomielitautinen vaivaa modea, Mikko Valtteri Huorinen!

LähettäjäLaatu 
Päivämäärä:   20.9.26 11:20:58

Ensinnäkin lukijat ja kirjoittajat ihmettelevät miksi härötys ei toimi?

Syy esim.siihen miksi totuudet Modesta,ja hänen vastauksensa niihin ei poistu ketjuista,on syynä se,ettei mode ensinnäkin poista omia trolliviestejaan! Lisäksi hän ei välitä totuuksia itsestään,koska ei mainosklikkaukset tai viestien katsominen tuo hänelle tuloja.

Ainoa merkitsevä seikka modena, Mikko Valtteri Huorinen,toiminnassa on viestien lukumäärä ketjuissa,jotka tuovat hänelle tuloja. Tämä syy miksi hän itse tuottaa valtaosan viesteistä täällä eri trollillaan!

Yrittäjää tämä yksinkertainen asia tajuta ja sisäistää,miksi palsta on retuperällä eikä NS. Moderointiin tapahdu! Jos mode poistaisi viestejä,hänen tulonsa laskisivat!

Matemaattinen tosiasia vain!

Ensimmäinen sekoaja ketjuun,oli tietenkin ite vatipää,Mode, Mikko Valtteri Huorinen. Ei ikinä opi,, että trollaamalla ketjuuni, kerää ain verta nenästä!

On se kumma, että pakonomainen tarve tulla trollaamaan ketjuuni turhanpaivaista viestiaan toimittamaan,koska tietää myöhemmin saavan jatkuvasti totuudet itsestään!!?

On sen verran paksu kallioinen idiootti ettei vaan mene modena, Mikko Valtteri Huorinen, kalloon!

Ei vaan ymmärrä,ja kuuluukin ehdottomasti takaisin Niuvanniemen lutkuttamaan kavereidensa kulleja! Transsuhomovajakkikin,jakomielitautinen ääliö!!

Lähettäjä: nurinkurista 
Päivämäärä:   20.9.26 12:04:29

Vaikuttaa vähän jakomielitautisen tekemiseltä tuo mitä Laatu tekee ja toisaalta kirjoittaa muuta. Eli paasaa jatkuvasti moden avaavan ketjuja saadakseen mainostajilta lisää rahaa, mutta itse aukaisee ketjuja usein kymmeniä peräkkäin. Noiden avaamiensa ketjujen sisältö on usein vielä ala-arvoista, enkä puhu nyt mistään vihjeistä, vaan tekstin sisällöstä.

Lähettäjä: Runk Kari 
Päivämäärä:   20.9.26 12:09:15

Joko alkaa valjeta kuka on mode.

Lähettäjä: Totuus tulee ilmi 
Päivämäärä:   20.9.26 14:12:58

Moderattori MVV on Mikko Valtteri Huorinen,niuvan asukki!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.