|
Lähettäjä: Harrastaja
Päivämäärä: 20.9.26 09:00:38
Haluan vain valmentaa ja nauttia omien hevosteni pärjäämisestä. Ilmoittaa niitä mielestäni parhaille kuskeille, tykätä facessa jos joku voittaa ja jutella tutuilleni raveissa. Nyt kuitenkin ravimaailma on täynnä kuppikuntia ja mikäli ilmoitan hevoseni henkilölle A on se lähes sodanjulistus henkilöä B kohtaan. Se ei ole tarkoitukseni, en edes tiedä montako noita kuppikuntia on ja kuka tukee ketäkin. Nyt kytätään kaikki facetykkäykset ja luodaan niistä mielipide kuka tukee ketäkin. Tottakai haluan dopingista kiinnijääneille mahdollisimman nopeasti rangaistukset päälle sillä en halua omieni juoksevan näiden hevosia vastaan enkä halua heidän keräävän rahoja radalta. Olen pettynyt lajiliittomme Hippokseen ja sen toimintaan. Olen huolissani lajimme tulevaisuudesta. Siltikin haluan vain harrastaa hevosten kanssa. Tämä harrastus vie aikaa, rahaa ja tuottaa välillä huolta hevosteni terveydestä ilman, että joudun miettimään noita yllä mainitsemiani asioita. Se jos olen henkilön D tuttu ei tarkoita ettenkö voisi ilota myös henkilön E pärjäämisestä vaikka henkilöt D ja E olisivat lähes sodan julistaneet toisilleen.
|