|
Lähettäjä: Totuus tulee ilmi
Päivämäärä: 20.9.26 14:10:53
Olen miljoona kertaa sanonut,että moderaattori availee ketjuja eri trolleillaan ja itse niihin myös vastaa toisella trollilla
Miksi näin,siksi kun hän tienaa rahaa mainostajilta/ yhteistyökumppaneilta palstalaisten kommenttien lukumäärän mukaan eli Ns.aktiivisuus palstalla viestien määrissä mitaten tuo modelle, Mikko Valtteri Huorinen,rahaa.
Yhteistyökumppanit eivät saa sitä infoa,että itse mode tehtaillee viestejä lisäten näin vilpilliseti tuloja itelle kusettaen näin tehden yhteistyökumppaneita.
Mode aloittaa provoamalla ketjun saadakseen siihen ketjuun vastaväitteitä aikaiseksi,ja mahdollisimman monta viestiä ketjuihin.
Modena optimitulos olisi tietysti 100 kpl viestejä per ketju!
Älkää moden lyhyistä provoviesteistä välittäkö,koska hän vain ärsyttää saadakseen teidät ns.ansaan viestittelemällä hänen provoihin.Lisäksi typerät hoho- lausahduksen jne. on moden tuotoksia!
Täysin Narsistivajakkijakomielitautinentranssuhomoläskihän 139kg mode vailla älyä on.Niuvanniemen kullinlutkuttaja.
Mikko Valtteri Huorinen on häiriintynyt moderaattori,joka ei varsinkaan härötyksistä kiinnostu ja poista varsinkaan omiia viestejä,koska se on sama kuin tiputtelisi lompakosta rahaa kadulle!
Mode ei siis poista ketjuja,sekä rakastaa ketjuväittelyjä,joissa paljon viestejä,koska niillä hän tulonsa saa!
Jos ette kirjoita,niin moden tulot menee nollille!
Vain viestien lukumäärät merkkaa modelle ja niiden sisällöllä ei ole väliä,kunhan vain paljon kirjoittelette. Veikkaisin melkein 90% itse asiassa olevan moden kirjoituksia,sillä hänellä monta persoonaa ja on jopa kommentoiden toisella trollilla eri mieltä toiseen trolliinsa häivyttääkseen ettei ole muka sama kirjoittaja!
Jakomielitautinen vaivaa modea, Mikko Valtteri Huorinen!
|