Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ylikoulutetut pelaajat

Lähettäjä: Ravitohtori 
Päivämäärä:   16.9.26 10:58:36

Tuossa toisessa ketjussa on puhetta ohjastajien koulutuksesta, siitä sain ajatuksen kysyä petsareiden koulutuksesta.

Onko täällä muita ns. ylikoulutettuja? Työura meni toimitusjohtajan oikeana kätenä ja kun se tie tuli kuljettua loppuun, tulee työmarkkinoilla eteen ylikoulutus ja sen mukainen palkkatoive. Nyt jo 14 vuotta hakenut töitä ja tämä ylikoulutus estää oikeastaan aina työnsaannin. Ei auta kielitaito, kokemus ja osaaminen. Mitä kannattaisi tehdä?

Re: Ylikoulutetut pelaajat

Lähettäjä: Erkki 
Päivämäärä:   16.9.26 11:16:12

Eivät voi on pop olla vähemmän koulutettuja kuin ohjastajat

Lähettäjä: oi 
Päivämäärä:   16.9.26 13:48:03

Kannattaa ruveta toimitusjohtajaksi. Kokemuksesta tiedän että mukavampi on potkia ylikoulutetut oikeat kädet kortistoon, kuin joutua poispotkituksi. Monta samppanjapulloa tullut korkattua kun on juhlittu että päästiin eroon joistain tyypeistä. Ja yleensä lasia on ollut nostelemassa nekin tyypit jotka poistuu vahvuudesta seuraavassa siivouksessa. Ja ne ei ikinä opi, aina ne kuvittelee olevansa korvaamattomia. Eivät ole. Minä olen.

Lähettäjä: Kyylä 
Päivämäärä:   16.9.26 14:09:46

Täällä on ollut paljon juttua, kun eri ohjastajat kouluttavat milloin ketäkin toista ohjastajaa. En muista lukeneeni, että pelaajat olisivat kouluttaneet toisiaan, niin että joistakin olisi tullut ylikoulutettuja.

Lähettäjä: Rehtori 
Päivämäärä:   16.9.26 14:58:25

Nykyään kouutukset hoidetaan monessa tapauksessa puhelimitse.

Lähettäjä: Huhhuh 
Päivämäärä:   16.9.26 16:02:49

Oi on psykopaatti...

Lähettäjä: Identiteettivarkau 
Päivämäärä:   16.9.26 16:15:45

Omalla alalla olis pitänyt jatkaa yliopistoon, muuta niistä hommista en olis tykänny. Ottakaa AI haltuun. Löysin sen avulla itsellä olevan osaamisen alueen, josta en olisi osannut itse edes kuvitella olevan. Sitten aloin tyhjästä tekemään kysymyksiä AI:lle ja yhtäkkiä sain ajatuksen mitä voisin jalostaa omassa osaamisessa. AI:n avulla tein kaksi osa-aluetta eri ilmaisalustoilla ja nyt olen tilanteessa, että testaan kokonaisuutta "työkaluna" saisinko sen tuottamaan rahaa omiin taskuihin. Suosittelen erittäin paljon katsomaan maailman laajuisesti AI:n avulla tehtäviä oman osaamisen tarpeesta tai mahdollisuuksista tehdä jokin asia toisin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.