|
Lähettäjä: aivan
Päivämäärä: 13.9.26 14:06:56
no minä olen hävennyt koko ikäni vaikka ihan täyspäiväisesti elantoni tästä olen yrittänyt repiä jo useamman vuosikymmenen.
kertooko se jostain huonosta itsetunnosta vai mistä mutta sellainen nolo olo tulee esim, jossain vaikka lomakkeen täytössä kun kysytään ammattia tai vaikka jostain soitetaan ja varmistetaan henkilötiedot kysymällä sotu, osoite ja hmmm. ammatti.
eipä silti. Itse rakastan elämääni, hevosia jotka tallissani asustavat, hevosia eläiminä ja kyllä, olen ollut niissä oikeissa töissä, mutta veri vetää hevoshommiin.
Sitä joskus miettii asioita kun ihmisen pitäisi kuitenkin elää täällä muut huomioiden, välittää omalla tavalla yhteiskunnan toimivuudesta ja luoda hyvää, niin tämä ala ei tuota yhteiskunnalle mitään sellaista mitä ilman ei pärjättäisi. Tällaista pohtineena yritän elää lakia noudattaen, veroja maksaen ja ympäristöstä huolehtien siltä osin kuin se on mahdollista.
Olen sukuni mustalammas, ei tullut lääkäriä, juristia tai insinööriä, minä vain talikoin kakkaa ja ajelen (humputtelen) hevosilla.
|