Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hävettää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.26 07:03:18

Hävettää harrastaa raviurheilua, onko muilla sama tunne?

Re: Hävettää

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.9.26 08:01:25

Toisten tekemisiä ei tarvitse hävetä jos ei niihin ole mitenkään sekaantunut. Tuu pois puskasta jos on puhdas omatunto.

Lähettäjä: Veera 
Päivämäärä:   13.9.26 08:47:21

Ne jotka elää pelkästä raviurheilusta ei tätä ilmiötä luultavasti niin huomaa. Käyn itse töissä muun ala hommissa ja tuttaviin kuuluu paljon niitä ei raveja harrastavia. Valitettavasti olen varsinkin viimeisen vuoden aikana huomannut yhä useammin joutuvani perustelemaan harrastustani harrastajavalmentajana. Viime aikaiset tapahtumat eivät ainakaan tätä ole vähentäneet.

Lähettäjä: Outoa 
Päivämäärä:   13.9.26 10:46:17

Itse työskentelen 700 hengen organisaatiossa, eikä kukaan ole kommentoinut negatiivisesti hevosharrastustani.

Lähettäjä: \m/ 
Päivämäärä:   13.9.26 10:56:23

Häpeään ei pidä harrastajien sortua. Pitää vain reilusti tuoda esille kyselijöille millaiseen tilaan Suomalainen raviurheilu on päättäjien ja ammattilaisten toimesta päästetty. Rohkeasti vaan oikeaa tietoa huijareista ja rikollisista jotka lajin pariin pesiytynyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.26 11:31:46

Ainoa mikä hävettää on tämän palstan kommentointi !

Lähettäjä: Kim Jong Man 
Päivämäärä:   13.9.26 11:44:56

Itteä hävettää vaikka en harrasta mitään.

Kun tapasin lähes-vaimon (nyt ent) niin heti alkuun se halusi tietää miten riitelen ja kerroin että ensin huudan ja sitten häpeän mikä oli sen mielestä puoleksi ok. Että riittää kun häpeää, huutamisen voi jättää väliin.

Eipä se kestänyt kumpaakaan vaihtoehtoa. Lähti yhden ravimiehen matkaan ihan häpeämättä.

Joten ei kannata hävetä muiden puolesta. Eikä itsensäkään puolesta kuin ihan vähän ja sitten lopettaa ja nostaa nokka pystyyn.

Kunhan olen vielä vähän hävennyt aiheetta niin sen jälkeen minäkin ajattelin lopettaa.

Lähettäjä: Ääääär 
Päivämäärä:   13.9.26 11:55:31

Ainostaa hippokse toiminta hävettää

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   13.9.26 12:05:29

Kyllä. Myötähäpeä. Lisäksi raivo. Me harrastajat koitetaan rehdisti kisata mutta nämä perkeleet!

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   13.9.26 12:06:39

Kyllä.

Lähettäjä: Jupe 
Päivämäärä:   13.9.26 12:08:54

Huomaan töissä että kaikki ei hyväksy tätä harrastusta, mutta ei sano mitään suoraan. En minäkään ymmärrä heidän elämäntapaansa. Ihan turha hävetä, hevoset ei vaan ole nyt muotia...

Lähettäjä: Jaakoo 
Päivämäärä:   13.9.26 12:16:01

Palasin raviurheilun mukaan viiden vuoden tauon jälkeen. Sijoitin pariin hevoseen, kuljetuskalustoon ja ravivarusteisiin reilun summan. Ja nyt vastassa tällaista skeidaa niin olisi satsaus saanut jäädä väliin. Toivottavasti hippos on isäntä talossa ja antaa tarvittavat sanktiot näille raviurheilun tuhoajille!

Lähettäjä: piiri pieni pyörii 
Päivämäärä:   13.9.26 12:21:24

Ei tarvi hävetä, kuplan ulkopuolella nämä touhut ei kiinnosta ketään.

Lähettäjä: Teivon toukka 
Päivämäärä:   13.9.26 13:47:15

Ei tartte hävetä jos puhtaat jauhot pussissa. Ei mulla kukaan sellainen kaveri joka ei ravihevosia omista niin tiedä nimeltä yhtään kuskia hevosta tai valmentajaa. Marginaalilaji jossa muutama häpeäpilkku kätyreineen vallassa, toistaiseksi

Lähettäjä: aivan 
Päivämäärä:   13.9.26 14:06:56

no minä olen hävennyt koko ikäni vaikka ihan täyspäiväisesti elantoni tästä olen yrittänyt repiä jo useamman vuosikymmenen.

kertooko se jostain huonosta itsetunnosta vai mistä mutta sellainen nolo olo tulee esim, jossain vaikka lomakkeen täytössä kun kysytään ammattia tai vaikka jostain soitetaan ja varmistetaan henkilötiedot kysymällä sotu, osoite ja hmmm. ammatti.

eipä silti. Itse rakastan elämääni, hevosia jotka tallissani asustavat, hevosia eläiminä ja kyllä, olen ollut niissä oikeissa töissä, mutta veri vetää hevoshommiin.

Sitä joskus miettii asioita kun ihmisen pitäisi kuitenkin elää täällä muut huomioiden, välittää omalla tavalla yhteiskunnan toimivuudesta ja luoda hyvää, niin tämä ala ei tuota yhteiskunnalle mitään sellaista mitä ilman ei pärjättäisi. Tällaista pohtineena yritän elää lakia noudattaen, veroja maksaen ja ympäristöstä huolehtien siltä osin kuin se on mahdollista.

Olen sukuni mustalammas, ei tullut lääkäriä, juristia tai insinööriä, minä vain talikoin kakkaa ja ajelen (humputtelen) hevosilla.

Lähettäjä: Uu 
Päivämäärä:   13.9.26 14:09:19

Ylinopeus sakot oli ainakin pienet kun kysyttiin ammatti: hevosenhoitaja

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.