|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 9.9.26 17:43:17
Tässä pohja:
Kirjallinen selvitys
Olen saanut tiedon, että minun epäillään liittyvän häirintäsoittoihin sekä siihen, että olisin esiintynyt toisena henkilönä ja tämän seurauksena aiheuttanut kyseiselle henkilölle vaikeuksia.
Haluan kiistää nämä epäilyt siltä osin kuin niiden väitetään koskevan minua. En ole soittanut kyseisiä häirintäsoittoja enkä ole esiintynyt kyseisenä henkilönä. En myöskään ole tarkoituksellisesti pyrkinyt aiheuttamaan hänelle ongelmia tai vaikeuksia.
Pidän tärkeänä, että asiassa erotetaan toisistaan varmistetut tapahtumat, oletukset ja mahdolliset muiden henkilöiden toiminta. Pelkästään se, että olen mahdollisesti osallistunut samoihin keskusteluihin tai että nimeni on jollakin tavalla yhdistetty tapahtumiin, ei mielestäni osoita, että olisin kyseisten tekojen takana.
Olen valmis selvittämään asiaa yhteistyössä ja vastaamaan minulle esitettyihin yksilöityihin kysymyksiin. Mikäli epäilyt perustuvat esimerkiksi tiettyihin puhelinnumeroihin, viesteihin, käyttäjätileihin, ajankohtiin tai muihin konkreettisiin tapahtumiin, pyydän, että nämä yksilöidään, jotta voin ottaa niihin asianmukaisesti kantaa.
Haluan myös todeta, etten hyväksy sitä, että minuun yhdistetään tekoja ilman konkreettista näyttöä siitä, että olen ne tehnyt. Olen valmis toimittamaan käytettävissäni olevia tietoja ja selvittämään oman toimintani osalta ne seikat, joihin asiassa tarvitaan tarkennusta.
Tämä selvitys perustuu omaan tietooni ja käsitykseeni tapahtumista. En halua ottaa kantaa sellaiseen, mistä minulla ei ole henkilökohtaista tietoa.
[Paikka ja päivämäärä]
[Nimi]
|