Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Veikkauksia selvitysten sisällöstä?

Lähettäjä: Talonmies 
Päivämäärä:   9.9.26 17:36:49

Jos omalle kohdalle sattuisi niin minkälaisen selvityksen antaisit Hippokselle puheluista ja siihen johtaneista tapahtumista?

"No siinä altaalla neljännen kaljan jälkeen tuli tämmönen idea, että xxxx soittaa sinne ja sanoo näin.... Sitten siinä innostuttiin viski paukkujen jälkeen lisää ja..."

Ei sais nauraa tietenkään, mutta kun oman lajinsa nimiporukka raapustaa tämmösiä kuin kuudennen luokan jälki-istunnossa kun Pekka löi Villeä kirjalla niin mulla menisi Hippoksen johtajana pullat väärään kurkkuun ja olisi aivan @!#$ hauskaa näitä lukea kahvihuoneessa hahaha :D Ei jumalauta ei näytä pysty enää koskaan ottamaan tosissaan missään asiassa kun :D

Re: Veikkauksia selvitysten sisällöstä?

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   9.9.26 17:41:10

Talonmies, olisiko aika hankkia elämä? Lapsellista!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.26 17:43:17

Tässä pohja:

Kirjallinen selvitys

Olen saanut tiedon, että minun epäillään liittyvän häirintäsoittoihin sekä siihen, että olisin esiintynyt toisena henkilönä ja tämän seurauksena aiheuttanut kyseiselle henkilölle vaikeuksia.

Haluan kiistää nämä epäilyt siltä osin kuin niiden väitetään koskevan minua. En ole soittanut kyseisiä häirintäsoittoja enkä ole esiintynyt kyseisenä henkilönä. En myöskään ole tarkoituksellisesti pyrkinyt aiheuttamaan hänelle ongelmia tai vaikeuksia.

Pidän tärkeänä, että asiassa erotetaan toisistaan varmistetut tapahtumat, oletukset ja mahdolliset muiden henkilöiden toiminta. Pelkästään se, että olen mahdollisesti osallistunut samoihin keskusteluihin tai että nimeni on jollakin tavalla yhdistetty tapahtumiin, ei mielestäni osoita, että olisin kyseisten tekojen takana.

Olen valmis selvittämään asiaa yhteistyössä ja vastaamaan minulle esitettyihin yksilöityihin kysymyksiin. Mikäli epäilyt perustuvat esimerkiksi tiettyihin puhelinnumeroihin, viesteihin, käyttäjätileihin, ajankohtiin tai muihin konkreettisiin tapahtumiin, pyydän, että nämä yksilöidään, jotta voin ottaa niihin asianmukaisesti kantaa.

Haluan myös todeta, etten hyväksy sitä, että minuun yhdistetään tekoja ilman konkreettista näyttöä siitä, että olen ne tehnyt. Olen valmis toimittamaan käytettävissäni olevia tietoja ja selvittämään oman toimintani osalta ne seikat, joihin asiassa tarvitaan tarkennusta.

Tämä selvitys perustuu omaan tietooni ja käsitykseeni tapahtumista. En halua ottaa kantaa sellaiseen, mistä minulla ei ole henkilökohtaista tietoa.

[Paikka ja päivämäärä]

[Nimi]

Lähettäjä: Opa 
Päivämäärä:   9.9.26 17:52:46

Noin se on juuri mennyt.

Lähettäjä: Syyton 
Päivämäärä:   9.9.26 18:06:04

Mitään en ole tehnyt, korkeintaan vierestä kuullut. Jos teillä on todisteita päinvastaisesta, niin pyydän esittämään ne nyt, tai vaikenemaan ikuisesti.

Lähettäjä: Spåm 
Päivämäärä:   9.9.26 18:08:32

"Määä en ymmärrrtny kymmmysyysystä"
T: pernussskjkoulupohja vian mulllna o.

Lähettäjä: Armo 
Päivämäärä:   9.9.26 18:22:44

Ryhmähenki on ainoa, mikä pelastaa yliampuvilta rangaistuksilta. Ei kaikkia voi kieltoon laittaa eikä ketään yksittäistä tuomita, jos todisteet puuttuvat.
Puhuttelu Hippoksen taholta ilman nimien laittamista julkiseksi olisi ainoa kohtuullinen sanktio. Fyysisesti ei ole ketään kourittu tai pahoinpidelty. Pieni sanallinen ylilyönti, huonoa huumoria, siinä kaikki.

Päivämäärä:   9.9.26 18:26:53

Armo taitaa olla yksi näistä soittelijoista.

Päivämäärä:   9.9.26 19:41:56

mappi on ainakin hilattu paikalle ! kohta kuullaan rajuja mielipiteitä

Lähettäjä: rytty 
Päivämäärä:   9.9.26 19:45:42

Keripukki jakaa hirttoköysiä.

Lähettäjä: ylisarja 
Päivämäärä:   9.9.26 19:53:55

Jengi jakautuu kahtia, hyväosaiset palkkaa itselleen asianajajat, jotka kaataa koko likasangon persaukisten niskaan.

Päivämäärä:   9.9.26 19:55:37

Armo on nyt vähän hakoteillä. Ainakin yhden soittajan ääni on tunnistettu ja toinen on myöntänyt syyllisyytensä anteeksi pyytäessään, jos muut eivät tunnusta niin nämä kaksi kärsivät sitten muidenkin puolesta. Voi olla kaveruus koetuksella siinä kohtaa.

Lähettäjä: Runk Kari 
Päivämäärä:   9.9.26 19:57:23

Mitä on tarkalleen pyydetty anteeksi?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.9.26 20:03:11

Vedä Armo tumppuus 🖕🏻
Ainakin kaksi rikosilmoitusta on jo tehty, niin tuo asia ei ole kokonaisuudessaan enään hippolan käsissä.

Lähettäjä: Jatkoajalla 
Päivämäärä:   9.9.26 20:04:37

Lasketelkoot lööperiä nyt jos tahtovat. Rikostutkijoiden parissa se voi olla hankalampaa, jolloin ilmenevät mahdolliset Hippokselle aiemmin höpötelleet. Totuus ei pala tulessakaan ja tämä asia palautuu eetteriin tuomion tullessa.

Lähettäjä: Lukija 
Päivämäärä:   9.9.26 20:05:23

Työntävät Tuukan ja Ilonan bussin alle

Päivämäärä:   9.9.26 20:08:50

Veikkaan, että 6/7 näistä vastineista alkaa sanoilla: ”Pena sen siinä sitten keksi ihan viime metreillä, että veti ässän hihasta ja sanoi, että...”

Ja viittaan tällä nyt Magnificent Seven -porukan jäseneen Hitsari-Penttiin.

Päivämäärä:   9.9.26 20:09:23

Tai siis Hitsaaja-Penttiin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.9.26 20:09:24

Tuskimpa, koska toisiakin ääniä on tunnistettu.

Lähettäjä: kaajo 
Päivämäärä:   9.9.26 23:11:42

kuitenkii porukan vanhin on 35 heppu,luulisi että lastenlaulut olisi jo laulettueikä toiset ihan niin hirvesti olisi fanittanut.

Lähettäjä: Juup 
Päivämäärä:   9.9.26 23:21:52

Porukassa tyhmyys tiiviistyy.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   9.9.26 23:31:55

Oli porukassa vanhempiakin kuin 35v

Päivämäärä:   9.9.26 23:46:11

Osaako nää kirjoittaa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.