|
Lähettäjä: Tavis
Päivämäärä: 8.9.26 13:05:27
Olen itse itseni sponsori. En ole koskaan tehnyt mitään kiellettyä pärjätäkseni. Minusta ei kirjoiteta lehdissä, eikä haastatella. Olen tyytyväinen tähän. Hoidan hevoseni hyvin,treenaan ne yksilöllisesti, kiinnitän suurta huomiota, että elävät ns. hevosen elämää. Jos pärjään kiva niin, saa vähän rahaa kuluihin jotka muuten ovat nousseet poskettomiksi. En kuitenkaan tee tätä rahan takia. Jokainen hevoseni on monipuolinen, jos ei ravi kulje, tehdään jotain muuta. En toivo toisille pahaa, harvemmin valitan mistään. MUTTA nyt alkaa kyllä v i t u t t a m a a n tämä viimeaikainen suoraan sanottuna p a s k a.
Rangaistuksia annetaan, sitten niitä ei kukaan valvo. Mielestäni 2 vuotta on kaiken lisäksi aivan liian vähän doping käytöstä. Melkein olisi voinut jättää sitten antamatta mitään sanktioita kun se ei käytännössä toteudu.
Laji antaa tällä hetkellä niin huonoa kuvaa ulkopuolisille, puhumattakaan miltä meistä puhtaasti harrastavista/ tätä ammatikseen tekevistä tuntuu.
Tietyt jumaloitu ja saavat tehdä mitä haluavat, puhumattakaan kuralehti HU joka ei ota kantaa muuten kuin puollustelemalla. "Doping kuulostaa pahalta"
Itse en hyväksy hemo15 käyttöä edes treenikauden aikana, koska ei se ole perusteltua terveellä kilpahevosella.
|