Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kohujen vaikutus kumppanuuksiin

Lähettäjä: Kumppani 
Päivämäärä:   8.9.26 11:18:00

Ison työpaikkani vuoden 2026 budjettiin pystyin jälleen perustelemaan näkyvän yhteistyön raviurheilun kanssa.
Samassa pöydässä istuu henkilöitä jotka haluaisivat nämä rahat suunnattavan omien kiinnostustensa kohteisiin, ralli ja liigakiekko.
Olen käyttänyt perusteluna lajivalinnalle jalojen hevosten hyvinvointia ja kaikille avointa mahdollisuutta kuulua syrjimättömään tasa-arvoiseen yhteisöön.

Ensi viikolla on vuoden 2027 budjettineuvottelut. Olisiko hyviä argumentteja millä pidetään kumppanuusraha lajilla vai ostanko suosiolla paikallisen liigaseuran huivin?

Re: Kohujen vaikutus kumppanuuksiin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.26 11:22:02

Osta vaan se huivi.

Lähettäjä: Åpå 
Päivämäärä:   8.9.26 11:26:23

Joku amatööri joka käy raveissa voisi olla varteenotettava. Unohda ammattilaiset, niistä et voi mennä takuuseen onko urheilu puhdasta

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   8.9.26 11:57:17

Ei noita firmoja amatöörit kiinnostele. Itse laitoin Biofarmille viestiä kun syötettiin heidän rehuja ja tilattiin kaikki muukin aina samassa kuormassa (linimentit yms) että voitaisiin laittaa vaikka kopin kylkeen heidän tarrat vaikka pieni toimija oltiin raviurheilussa. Pääasiassa siis kuntoutettavia hevosia ja muutama starttari. Rehuja meni kuitenkin ihan kiitettävästi 16hevoseen tallissa. Ei tarraa ei mitään vastausta kyseiseen viestiin. Sit meni muutama viikko niin yksi talli mainosti ig:ssä kuinka saivat takkia, liiviä, ämpäriä jne.
Itse olen sitä mieltä että myös pieniä toimijoita pitäisi huomioida muullakin tavalla kuin rahat pois. Se voisi näyttää myös ulkopuoliselle hyvältä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.9.26 12:03:08

Uskon että yrityksiä kiinnostaa ennen kaikkea nuoriso. Lajissa kuin lajissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.