Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olisiko SH-kimppaan lähtijöitä?

Lähettäjä: ravikärpänen 
Päivämäärä:   6.8.26 21:05:18

Olisiko kiinnostusta lähteä kimppaan johonkin nuoreen suomenhevoseen? Joku 5-6 tyyppiä vois olla sopiva määrä. Itseäni kiinnostaa treenaaminen, mutta lisenssiä ei ole, joten kilpaa en ajaisi. Ihan itsekseni en tässä kohtaa lähtisi hevosta ostamaan. Kaikki vehkeet, kuljetuskalusto yms, kaikki puuttuu, joten vähän jaetulla panostamisella vois olla realistisempaa. Onko tällaisista kokemusta, että onnistuuko miten? Kuinka lähteä liikkeelle?

Re: Olisiko SH-kimppaan lähtijöitä?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   6.8.26 21:10:57

No mihin se hevonen menisi asustamaan? Jos sulla ei ole esim varusteita olemassa, niin hieman haiskahtaa että sitä kokemustakaan ei treenaamisesta ole, joten voi olla hyvin vaikeaa löytää kimppaan osallisia muista kuin omista tutuista.

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   6.8.26 21:41:26

Varusteet ja kuljetuskalusto: aivan välttämätöntä ravihevoselle.
Tietysti jos ostat tamman, teet varsakinpan sen tulevasta varsasta, valmennat varsaa vaikka 5 vuotta, kokoajan kunnon maksulla, niin saat hankittua nuo kaikki.

Lähettäjä: Josmenee 
Päivämäärä:   6.8.26 21:42:31

Lepistölle?

Lähettäjä: ravikärpänen 
Päivämäärä:   6.8.26 21:46:20

On mulla joskus ollut niin hevosautoa kuin ravivarusteitakin. Ei ole enää. Eikä omaa paikkaa. Olisin siis ihan ostamassa ravihevosta, johon kiinnostelisi ottaa kimppaan muutama vahvistus. Ostelemaan yhdessä niitä kalustoja ja varusteita ja sen itse hevosen. Ja makselemaan tallipaikkaa (tai mieluiten pihatto). Minä voisin treenata, mutta saahan muutkin ajaa, jos kiinnostaa, on aikaa, jne.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   6.8.26 21:55:08

Siis että kimppalaiset makselisi sun autoakin :D

Lähettäjä: jyrki 
Päivämäärä:   6.8.26 21:56:58

Laita tilinumero niin laitan rahat tulemaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.