|
Lähettäjä: Laatu
Päivämäärä: 28.7.26 15:04:24
Vain hän suorastaan hyökkää minun avaamiin peliketjuihin välittömästi ero trolleineen kuten kaverini rekatulla ravitohtori-nimella (ei lihavoitu) tai minun,pentti- variaatioineen,gemm,no niin,no_nain,piste, Torbjörn Carillo,olevi,SimoM,jne. Onhan niitä.. Tämä Narsisti Valtsu-Mode pyrkii ainoastaan häiriköintiä aiheuttaa,kun itse ei osaa pelata!
Hän ei pysty bannata mua,ja sekö harmittaa! Hän tajuaa, että viestit tulevat takaisin Niuvanniemen kullinlutkuttaja -modesta, mikä hän on... Jos hän ei haluaisi totuuksia palstan joka ketjuun päivittäin lukuisia kertoja, voisi hän jättää peliketjuihini trollaamatta,ja poistaa sieltä epaasialliset viestit alkuunsa! Antaa peliketjujen olevan vain pelejä/hepoja koskevia viestejä! Ei muita viestejä niihin!
Näin siis lopuksi modelle infoa tulevaan peliviestiketjuun tänään,pallo on sinulla,ja itse päätät millaiseksi palsta illalla tulee totuudet sinusta,ja toiminnastani, mikäli näin haluat!
Pää Kiinni kullinlutkuttajamode! Saat koko illan kuulla totuuden susta ja sun toiminnasta,jos tulet peliketjuun! Se on sun valintasi,jos tulet,saat sitä mitä tilaat,vajakkihomorunkkaitranssutrollaajajakomielitautinen homo!
Sun tapaiset pitäisi poistaa takas Niuvanniemen, mistä olet karannnutkin puusilmä läski 139kg häirikkö junttiapina!
|