|
Lähettäjä: Laatu!!!!
Päivämäärä: 22.7.26 23:38:36
Narsistihomojakomieltaitinen trollaajamode poistaa totuuden itsestään! Niuvanniemen kullinlutkuttaja,joka trollaa sekä minun ja kaverini RT nimmareillaan laihoina nimmareilla. Tämä mode siis 139kg ruma,hampaaton ihrakasa.Mikko Valtteri Huorinen!
Muita trolleja tällä vajakkivatipää käyttää on mm. No niin,gemm, Torbjörn Carillo,yeah,no näin,Olavi,SimoM,piste,,kaikki Pentti variaatio trollit, lisäksi aiemmin uhosi parjatulla ravia.fi nimmarilla siellä Liimatainen- hylkiö,joka savustettiin sieltä ikuiseen banniin.Tunnusmerkkina oli gin gin-loppulausahdus.Nyt täällä on Iso Lompsana esiintynyt,ja aiemmin lupasi Axevallan pelitkin laittaa,mutta ressukka, Niuvan kullinlutkuttaja ei osaa pelata!
Hän vain omaksi ilokseen Narsistina trollaa,ja puuttuu toisten peliketjuihin.
Kiinnittäkääpä huomiota, että hän ei juurikaan ilmesty muihin kuin peliketjuihini, ja syyttää minua kaksoispersoonaksi.
Ei vaan tajua, että aikanaan minä ja mun kaverini RT laadimme nimmarimme(rekatut) mun läppärillä,ja mun maililla!
Tämä ääliö sen sijaan on multitrollaaja kehuen aikanaan yli 300 trollia omaavansa !
Hänet pitää myös muilta trolleilla antaa ilmi,ja käräyttäkää kuin vain MukkulanRipa trollista.
Hän siis huijaa rahaa vilpillisesti mainostajilta itselleen.
Moinen toiminta tulee pysäyttää!
Hän on karannut Niuvanniemestä, missä toimi kullnlutkuttajana,ja sieltä saamansa lääkityksen kun jäänyt ottamatta!
Tämä hlö on vaaraksi muille,ja liikkuu Pirkkalan Tanhuantieltä torilla iskeakseen homoja!
Kotona pitää paskat sisällä kurapaskavaipoissa,ja leikkii kontaten lattialla työsuhdeleluaudillaan!
Siis saa kauan etsiä, että löytyisi näin vajavainen ääliö, transsuhomovajakkivatipäärunkkari!
Hän siis kuvittelee minua,ja RT samaksi persoonaksi, kun aikanaan mun koneella rekatut nimmarit laadittiin mun maililla,koska hänellä ei konetta,saati mailia ollut.
Nyt RT hyvin todennäköisesti, myös hän lähtee Bulikseen VK lomalle taas 12.8-19.8 4 tähden hotellin Shipkaan.Lennot Tjäreborg vain 125e meno-paluu ja 435,75e hotlamajoitus per pää! Yht .n.560e lentokoneineen reissu! Kayttolahaa ei juurikaan kulu.
Paras paikka missä olen käynyt on Dubai,Arabiemiraatit 9 kertaa ja toinen paikka on Singapore joka myös mahtava mesta!
Moderunkkari ei ole kuin kotona trollaava yksinkertainen kalju- Pälvi,hampaaton ruma Ääliö transsuhomovajakkivatipää Mikko Valtteri Huorinen,mode!
Ostais itselleen köyttä ja swaerfeekaa,ja tehköön kaikille palvelus! Modena isä ei aikanaan käyttänyt 9kk ennen vajakkimode syntymää kortsua, mikä oli isoin virhe silloin!
Tätä saastaa ei kukaan koskaan tule kaipaamaan!
Jakomielitautinenkyynikkovajakkivatipaa ainostaan!
|