Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä varsoja!

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   8.7.26 19:57:33

Olipas hienosti ravaavia komeita varsoja nämä Corazon Combon varsat! Ori oli oikein komea mutta enemmän yllätyin Twigs Voicin varsasta. Aiemmat varsat eivät ole minun silmääni oikein miellyttäneet mutta tämä oli oikein sopusuhtainen ja helpporavinen.
Nyt jos joku alkaa mussuttamaan ettei vielä koe tai opetuslähdössä jaeta rahoja niin voi olla ihan hiljaa. Isäori kiinnostaa, olihan se selvästi ikäluokkansa lahjakkain varsa. Sellaisista voi tulla periyttäjiä.

Re: Mitä varsoja!

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   8.7.26 20:36:55

Samaa katsoin. Joko treenarin aikaansaamaa tai sitten tosiaan periyttää juoksijoita tuo corazon.

Minä olen viime elokuusta ajanut omaa 2 vuotiasta ihan uskolla ja hyvä että menee edes jonkinlaista ravia tuolla lenkillä. Radalla ei mene vähän alle kahden minuutin.

Päivämäärä:   8.7.26 21:21:58

Tämä. Totta kai Pekalla varsat saavat parhaan mahdollisuuden ja vuosien kokemuksella rakentaa niitä ikäluokkalähtöihin. Mutta huonosta aihiosta ei hyvää saa.
Ja Niin, on paljon varsoja joille se 2 minuuttia on jo kova raja. Ei muuta kuin sitkeätä työtä niin ei tiedä mikä timantti sieltä kuoriutuu!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.26 22:05:10

hienosti ravaavia ??? järkyttävä putte ravi oli tolla oriilla eikä tammallakaan kaukana

Päivämäärä:   8.7.26 22:20:14

Ja näin löytyi ammattilainen keskusteluun! Nyt me kaikki tiedetään ettei noista voi tulla juoksijoita!

Lähettäjä: Pluto 
Päivämäärä:   8.7.26 23:02:41

Millä mallilla Tomi omat varsasi nyt?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.