Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Late 
Päivämäärä:   28.6.26 23:06:20

Miksi Ojanperä ilmoittanut molemmat Santulle? Kas kun ei kaikkia neljää ilmoittanut Santulle. Vai jääkö Evartti pois lopulta?

Hevonen / Valmentaja / Ohjastaja Varasarjat Matka Pisteet Voittosumma
1. Pro / Antti Ojanperä / Hannu Torvinen 2140m 15800p 386 898,00 €
2. Stallone / Antti Ojanperä / Jukka Torvinen 2140m 4389p 528 636,00 €
3. Alarik Huikea / Antti Ojanperä / Santtu Raitala 2140m 3230p 135 950,00 €
4. Evartti / Antti Ojanperä / Santtu Raitala

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Ääliöiden kungen 
Päivämäärä:   28.6.26 23:08:15

Etkö ymmärrä, että Santtu saa noista valita, kyllä joku muu varmasti haluaa toista noista.

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 23:08:34

Ojanperä sentään ilmoittanut hevoset viivalle. Hiljaiselle näyttää suomenhevosten Suur-Hollola.

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Kuule Late 
Päivämäärä:   28.6.26 23:10:40

Kysäise mieluummin Antilta kuin hötönetistä. Varmaan saat paremman vastauksen, ainakin oikean. Jos sulla on kanttia kysyä.

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Late 
Päivämäärä:   28.6.26 23:17:58

Kas, Pihtiputaan tallin henkilökunta herännyt kirjoittelemaan,saa kait täällä miettiä? Eikö keskustelupalstat ole juuri sen vuoksi tehty,että asioista voi puhua. Näkyy näemmä että joistain ei kärsi puhua kun tulee äkäisiä vastauksia ja mielensä pahoittaa jotkut.

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Jakethesanake 
Päivämäärä:   28.6.26 23:23:27

Raitalalla vapaus valita kumpaa haluaa ajaa

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: vanha 
Päivämäärä:   28.6.26 23:25:07

Onhan Pekkakin ilmoittanut itselleen kaksi ja käynyt hyväksymässä itsensä jopa kuskiksi molemmille. Aloittajan logiikalla näistäkin jompikumpi jää siis pois..

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.6.26 23:26:35

Pihtiputaan pullerot on taas täällä kovin ärhäkkäänä ;))

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Hoensuu 
Päivämäärä:   28.6.26 23:28:08

Miksei Vänrikki ole mukana?!

Evaratti voi jäädä vielä pois viivalta ennenkuin ilmo päättyy. Harmittavan vähän on osallistujia. Joskus oli vielä karsinnat näihin.

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   28.6.26 23:49:21

On se harmillista kun yhdellä tallilla on mussuttajien päänvaivaksi asti hevosia isoihin lähtöihin.

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   28.6.26 23:52:16

Vedä nyt hmm trikoot verrattoman ison perseen peitoksi ja mee lenkille.

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Hevosmies 
Päivämäärä:   28.6.26 23:52:46

Arvelen ainakin tusinan verraan tulevan osallistujia.

  Re: Alarik huikea ja Evartti ilmoitettu Raitalalle

Lähettäjä: Tulee sinne 
Päivämäärä:   29.6.26 01:03:31

Kyllä tuonne nyt lähdöllinen tulee osallistujia. Toivottavasti joku tammakin uskaltaisi mukaan. Santtu nyt ei ainakaan omaansa uskalla ilmoittaa. Ehkä Villilotta tai Annan?

Varmasti myös Paavolan Hurmos ja Wertti ovat mukana, sekä muutama muukin kova, Lumettaja, Kukkarosuon Kurko ja uransa viimeistä kautta juokseva Morison nyt ainakin. Kyllä siitä ihan hyvä lähtö tulee ja voipa olla että hevosiakin on mukana enemmän kuin viime vuonna (en mä kyllä tiedä ketkä kaikki tuohon on maksettu mukaan).

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.