Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koivisto ja Valorous strike

Lähettäjä: Uberalles 
Päivämäärä:   28.6.26 20:11:26

Aivan sairas ajo.... Kortti pois iäksi tuommoiselta, en ilmoittaisi ikänä uudestaan....

  Re: Koivisto ja Valorous strike

Lähettäjä: Lipare 
Päivämäärä:   28.6.26 20:11:57

Ja Lapissa tätä vielä kaikki jumaloivat

  Re: Koivisto ja Valorous strike

Lähettäjä: Vseis 
Päivämäärä:   28.6.26 21:20:53

Huhhuh

  Re: Koivisto ja Valorous strike

Lähettäjä: naurettava 
Päivämäärä:   28.6.26 21:22:57

Hevosen huonoutta sanos variksen tuukkakin

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.