Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 19:02:02

Mikähän tuli? Aivoverenkiertohäiriö tai jotain?

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: Juhana Herttua 
Päivämäärä:   28.6.26 19:03:14

?

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

LähettäjäJoku 
Päivämäärä:   28.6.26 19:05:09

Jossain pimahti. Näitä joskus sattuu.

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   28.6.26 19:14:46

Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta.

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: 😝 
Päivämäärä:   28.6.26 19:16:10

Sukuvika on se jos suksi ei luista.

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: Noble Boy 
Päivämäärä:   28.6.26 19:17:50

Sulla tais pelit osua :D

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: Seppo Taigina 
Päivämäärä:   28.6.26 19:22:45

Kuka tuossa sekosi?

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: Fakta 
Päivämäärä:   28.6.26 19:24:34

Veera anto ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa keuloja.

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: mulle vilikku 
Päivämäärä:   28.6.26 20:06:51

miks olis pitäny huonolle hevoselle antaa keulat

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 20:10:19

Ja vielä sellaiselle joka ei osannut juosta jyrjkkiä kaarteita.Harvemmin kuskilla noin pahasti leikkaa kiinni nykypäivän kilpailuissa.

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: Kulle 
Päivämäärä:   28.6.26 20:10:51

Aivan sairas ajo numeron 4 ohjastajalta.... Kortti pois iäksi tuommoiselta, en ilmoittaisi ikänä uudestaan....

  Re: Ohjastaja sekosi härmän 9. lähdössä

Lähettäjä: Lipare 
Päivämäärä:   28.6.26 20:12:13

Ja Lapissa tuota kaikki palvovat

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.