Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Solvallassa Djuset

Lähettäjä: Hatsa Puri 
Päivämäärä:   28.6.26 17:52:36

Taas sohlaa, rivin arvo pilvissä kolmen lähdön jälkeen 7500€. Magnus ajoi Nurmoksen voitottoman 77% laukalle alussa. Kaamea esitys sen jälkeen, mutta Tapin sanoin, tekemätön paikka. Sitten Goop dominoi dötsistä samoja vastaan, joille viimeksi hävisi. Kurakeli sekottaa. Djuse niittaa 15,2 aikaisellä dötsistä 13,9 aikaisen keulahevosen. Olisiko sisärata raskaampi ukkoskuuron jälkeen, kun dötsistä tullaan huonommilla ohi... Ruotsista ei ole enää niin helppo harjata rahaa, kun tulee mitä sattuu ja Nurmoksen hevoset ei ole ollut ihan niin varmoja, kuin yleensä.

  Re: Solvallassa Djuset

Lähettäjä: Putsa ri 
Päivämäärä:   28.6.26 18:35:16

Vertailemalla aikoja et ainakaan pelissä pääse voitolle.

  Re: Solvallassa Djuset

Lähettäjä: Hatsa Puri 
Päivämäärä:   28.6.26 18:48:38

Mitä tuolla Solvallassa ihan oikeasti tapahtuu, alle 2% hevonen päästetään suosiolla keulaan dominoimaan josta melkein voitti. Suosikki nukkuu ruususen untaan, eikä mitään asiaa voittokamppailuun. Ysi sitten tuureilla voitti. Ei taida pian olla kellään edes 5 oikein.

  Re: Solvallassa Djuset

Lähettäjä: samapelle 
Päivämäärä:   28.6.26 19:08:42

Meneekö kortti, Djuse pärjää eljen hevosilla ei muilla töppäsi toisenkin Nurmoksen hevosen suursuosikin viimeisessä lähdössä välissä ajoi sisään pussiin 4 sisälle, sai tilat ja tuli toiseksi. Tosi paljon palanut tuohon ukkoon Nurmoksen rahoja, Jorma vaarikin veti paremmin...

  Re: Solvallassa Djuset

Lähettäjä: Hatsa Puri 
Päivämäärä:   28.6.26 19:11:02

Nurmos tuskin tyytyväinen Magnuksen suorituksiin tänään. Taisi olla toisella jätti suosikilla viimeinen maalissa, ensimmäisellä laukkaa. Täytyy sanoa, että antaisi mieluummin jonkun muun ajaa. Magnus ei saa hevosia liikkeelle startista kovin kummoisesti. Ralli-Kalle rattaille.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.