Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Riihimäen haastattelut

Lähettäjä: mika 
Päivämäärä:   28.6.26 17:52:04

Eikä kannattaisi jo vihdoin laittaa nuo Riksun äänilaitteet kuntoon ? Vuodesta toiseen tuota samaa paskaa, kun pätkii ja pätkii!!!

  Re: Riihimäen haastattelut

Lähettäjä: Valte 
Päivämäärä:   28.6.26 17:54:42

Eilinen Sodankylän kanttihousu olisi tänään myös Riksussa loistava haastattelija.

  Re: Riihimäen haastattelut

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   28.6.26 17:57:38

Miksi raveissa ylipäänsä pitää haastatella voittajia?

Miten lähtö sujui? "Ihan hyvin, päästiin keulaan"
Miltä hevonen tuntui matkan aikana? "Ihan hyvältä"
Mites loppusuora? "Voitti varmasti"

Kiitos haastattelusta.

  Re: Riihimäen haastattelut

Lähettäjä: kaale 
Päivämäärä:   28.6.26 18:09:58

Riksussa ainakin täysammattilainen mikin varressa, tietää mitä kysyy ja opetellut tietyt muka fiksut fraasit moneen kertaan ulkoa

  Re: Riihimäen haastattelut

Lähettäjä: Gren 
Päivämäärä:   28.6.26 18:12:19

Ei noissa haastatteluissa ole mitään vikaa ja ne kuuluvat lajiin.

Parviaisen Heikki kun aikoinaan sattui haastateltavaksi, asiaa riitti lähdön kulusta ja vähän muustakin.

  Re: Riihimäen haastattelut

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   28.6.26 18:20:31

Lähettäjä: ....
Päivämäärä: 28.6.26 17:57:38

Miksi raveissa ylipäänsä pitää haastatella voittajia?

Miten lähtö sujui? "Ihan hyvin, päästiin keulaan"
Miltä hevonen tuntui matkan aikana? "Ihan hyvältä"
Mites loppusuora? "Voitti varmasti"

Kiitos haastattelusta.

🤦‍♂️🤢🤔

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.