Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitkät kaviot, miksi?

Lähettäjä: Noppa 
Päivämäärä:   28.6.26 11:38:40

Paljon näkee liian pitkiä kavioita varsinkin etuset. Miksi? Mitä hyötyä? Luulisi olevan jänteet kovilla..

  Re: Pitkät kaviot, miksi?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.6.26 11:58:26

missä olet nähnyt?

  Re: Pitkät kaviot, miksi?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   28.6.26 12:06:01

Niin ne onkin, mutta raviurheilu nyt useimmissa asioissa on siellä 80-luvulla.

Koska niin on ennnenkin tehty, uskomukset voittavat tällä alalla tieteen ja koulutuksen mennen tullen.

On myös kiva sitten uhriutua hevosen hajotessa, miten pska laji ja kaikkemme me tehtiin oikein.

  Re: Pitkät kaviot, miksi?

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   28.6.26 12:14:28

Noppa, kerro muutama esimerkki, niin käydään tarkistamassa.

  Re: Pitkät kaviot, miksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 12:15:41

Ei niitä nyt paljon näe. Itse ahkerasti käyn raveissa, niin eipä näy

  Re: Pitkät kaviot, miksi?

Lähettäjä: Kaavio 
Päivämäärä:   28.6.26 12:29:09

Ei niitä varsin pitkiä enää hirveästi taida olla mutta taittuneita varvasakseleita, ahtautuneita kantoja ja sitä kautta huonostivoivia kavioita kyllä.

  Re: Pitkät kaviot, miksi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.6.26 12:30:50

Jotkut valmentajat suosivat suksia

  Re: Pitkät kaviot, miksi?

Lähettäjä: Mietinpähän vain 
Päivämäärä:   28.6.26 12:57:12

Samaa miettiny ku itekki nähny ainaki jokuselle hepulla. Kiinnostas tietää mitä apua näistä ajatellaan olevan? Olin erään tällaisen henkilön kans ell käynnillä ja siellä ei ainakaa kuvista tullut muuta kuin noottia, että pitäs ruveta melkosesti pystyntää

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.