Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onnittelut Maiju

Lähettäjä: provo 
Päivämäärä:   27.6.26 23:29:39

ja sitten sinne piitsipubiin

  Re: Onnittelut Maiju

Lähettäjä: reipas 
Päivämäärä:   27.6.26 23:31:23

hyvä risto

  Re: Onnittelut Maiju

Lähettäjä: Saa 
Päivämäärä:   27.6.26 23:37:04

Hienoa tuoda monteen peli etelästä kamulta...

  Re: Onnittelut Maiju

Lähettäjä: Ss 
Päivämäärä:   27.6.26 23:40:04

Oli. Koska lähtöihin oli vähän hevosia.
Ja muutenkin, oltaispa kaikki älytty tehdä sama!

  Re: Onnittelut Maiju

Lähettäjä: Valte 
Päivämäärä:   27.6.26 23:52:08

Maiju vei ohjastajaliigan Sodankylässä, joten menovesi maistuu Piitsipubissa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.