Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sodankylä L5/8

Lähettäjä: j.e. 
Päivämäärä:   27.6.26 22:40:49

Miten tämä sai starttiluvan kun vielä erikseen pyydettiin pruuvaamaan eläinlääkärille?

  Re: Sodankylä L5/8

Lähettäjä: Ihmettelijä 
Päivämäärä:   27.6.26 22:52:13

Oli karseaa. Tämähän on saanu Puutista vissiin kymmenen kertaa 10pv kilpailukiellon huonon ravin takia.

  Re: Sodankylä L5/8

Lähettäjä: j.e. 
Päivämäärä:   27.6.26 22:55:11

Ihmettelen miten ell anto luvan pruuvin jälkeen. Luulisi, että siinä olisi tuon sekamelskan nähnyt.

  Re: Sodankylä L5/8

Lähettäjä: Hoensuu 
Päivämäärä:   27.6.26 22:55:29

Karsea taso ylipäätänsä. Kilpailukunnottomia moni.

  Re: Sodankylä L5/8

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   27.6.26 23:38:02

Oli tuomarit kyllä outoja tänään. Laukkojen pituudet katsottiin pärstäkertoimien perusteella. Mielivaltaisesti.

  Re: Sodankylä L5/8

Lähettäjä: Riipsa 
Päivämäärä:   27.6.26 23:39:08

Hylättyjen omistajat kirjoittavat kuumana

  Re: Sodankylä L5/8

Lähettäjä: Ihmettelijä 
Päivämäärä:   28.6.26 00:01:32

Oho kerro joku esimerkki

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.