Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Romillemittari

Lähettäjä: Lets Stadilainen 
Päivämäärä:   27.6.26 19:23:08

Promillien lisäksi pitäisi mitata myös prosentteja.
Vitutusprosentteja, krapularosentteja, tympääntymisrosentteja yms.
Perttusen Tapsa olis kyrvähtäny tänään niissä testeissä, ukko ihan yössä.
Eihän herra mikään Einstein ole, mutta tänään ei ollu edes Esko Aho. Se alittaa jo kaikki rimat.
Amen

  Re: Romillemittari

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   27.6.26 21:16:36

Oletko aloittaja miettinyt koomikon uraa? Sen verran hulvaton olet sanailussasi että varmasti täyttäisit salit.

  Re: Romillemittari

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 21:20:40

Ei saisi niillä estraadeilla suutaan auki ,täällä juttu luistaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.