Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kontio

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   27.6.26 18:14:41

Vihaan sanaa koulutti eli käytetään sanontaa "vei kuin pässiä narusta". Mats E Djuse ja Sjöström nukahtivat matkalla takapareihin kun Jomppe vei kuolemasta varmasti halliten lähdön. Hevonen oli oikein hyvä mutta tämä oli oikea kuskin voitto! Kyllä vanha vielä osaa.

  Re: Kontio

Lähettäjä: martti 
Päivämäärä:   27.6.26 18:23:57

Loistoajot molemmilla Melkon hevosilla, kivasti palkintorahaa.

  Re: Kontio

Lähettäjä: A. Apinainen 
Päivämäärä:   27.6.26 19:21:00

Koulutti, koulutti, koulutti, koulutti, koulutti ja antoi opetuksen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.