Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Santtu ja Tuukka

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 17:55:40

voisi lyhentää noita ohjaksia pysyisi paremmin ajettavat hanskassa.

  Re: Santtu ja Tuukka

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   27.6.26 18:34:31

Ei osannu Tuukka sanoa miksi laukkuutti, ehkä syy kun ei ollut karsinallista katosta.
Tuukka matkii Santtua siksi pitkät ohjat. Pitkillä ohjilla ajaessa pitää osata hallita hevosta. Lopussa kyllä kun hevonen ei enään paina vaan painaa päätä lyhyillä ohjilla venyy kuskin kädet.

  Re: Santtu ja Tuukka

Lähettäjä: Jos 
Päivämäärä:   27.6.26 19:10:15

Ovatko pari

  Re: Santtu ja Tuukka

Lähettäjä: Ykk no 
Päivämäärä:   27.6.26 19:15:43

Oletteko ihan kakaroita? Kukaan aikuinen ei tuollaisia juttuja tänne kirjoita..

  Re: Santtu ja Tuukka

Lähettäjä: so 
Päivämäärä:   27.6.26 19:35:53

boring

  Re: Santtu ja Tuukka

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   27.6.26 19:42:33

Mestariohjastajat antaa neuvoja miten pitää ajaa

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.