Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Missä avoimet Suomessa syntyneet lämppärit?

Lähettäjä: Kyösti 
Päivämäärä:   27.6.26 17:44:27

Pelkästään Korhosen tallista tulee isänmaalliset hevoset.

  Re: Missä avoimet Suomessa syntyneet lämppärit?

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   27.6.26 17:44:53

Eiköhän niitä Lahdessa ensi viikonloppuna näy.

  Re: Missä avoimet Suomessa syntyneet lämppärit?

Lähettäjä: Halpa kopio 
Päivämäärä:   27.6.26 17:52:21

Mistä niitä tulisi, kun suomessa syntyneille halutaan antaa isoimmat rahat ikäluokkalähdöissä. Harva sieltä nousee korkeimmalle tasolle, kun on nyljetty jo kolmevuotiaana.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.