Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Santtu bambu

Lähettäjä: Jompe 
Päivämäärä:   27.6.26 17:30:02

Sai itse ilmeisesti kaksarit kiinni, kun ei kiinnostanut ajaa toisesta sijasta…. Pesua??

  Re: Santtu bambu

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   27.6.26 17:31:05

Tuli vk 098.

En moittisi yhtään.

  Re: Santtu bambu

Lähettäjä: Jompe 
Päivämäärä:   27.6.26 17:36:16

Jos kerta noin kovassa kunnossa, niin aiemmin eteenpäin vaan. Tuolla on turha puolustella. Niin Ruotsissa ajetaan, ei siellä hännille jäädä jos hevosessa vetoa. Mut suomen perunapelto ravit tulisi lopettaa ja siirtyä Ruotsiin, siellä sitä rahaa jaetaan eikä tarvi täällä perämetsissä ajella 200€ ykkösistä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.