Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hanna Lepistö

Lähettäjä: Raineri 
Päivämäärä:   27.6.26 17:11:36

Törkeää käytöstä ravien järjestäjää kohtaan.

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: petsari 
Päivämäärä:   27.6.26 17:14:25

PR-nainen omasta mielestään, mutta tosiasiassa ?

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: raffe 
Päivämäärä:   27.6.26 17:15:54

Kertokaas?

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: Huomioija 
Päivämäärä:   27.6.26 17:17:18

Hannalle hyvännäköinen perhe, kun luovutti hevosen Jukalle.

Ei tämmöistä voi suolata.

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: Criitikko 
Päivämäärä:   27.6.26 17:19:29

^ muutamilla montékuskeilla vielä paremmat.

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: Porho 
Päivämäärä:   27.6.26 17:20:58

?

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.6.26 17:38:03

Mitäs nyt on törkeillyt?

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: Huomioija 
Päivämäärä:   27.6.26 17:39:10

Hanna nyt on kuitenkin jo 33v, ne monténaiset ovat keskimäärin nuorempia, joten kilpailevat vähän eri sarjassakin.

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 17:41:02

Mitä te ulkonäköä arvostelette, ihan tavallisen näköinen nainen.

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   27.6.26 17:44:00

Voi voi Raineri.Etkö keksinyt mitään muuta avausta.Nyyh nyyh..

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: Raineri 
Päivämäärä:   27.6.26 18:45:18

no

Hieno esitys sinulta ja Hannalta.

  Re: Hanna Lepistö

Lähettäjä: Kale 
Päivämäärä:   27.6.26 18:51:01

Rinsessa tik tak Kello käy Tik tak hän tietää kyllä......

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.