Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lepistön itku

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 16:35:05

Ei karsinaa raveissa. Mitä ihmettä? Valtaosa hevosista ole koskaan raviradalla karsinoissa. :'D

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: scouser 
Päivämäärä:   27.6.26 16:41:50

Sattukohan lepiställä olemaan tietoa kuinka montaa hevosta jputuu olemaan ilman karsinoita raveissa. Ei tipu jaksuhaleja täältä

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   27.6.26 16:42:02

Avutonta touhua jos ei saa karsinaa hommattua , kyllä niitä löytyy kun on asialla.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.6.26 16:42:15

Voi kyynel kun ei ollut karsinaa..

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: xoxo 
Päivämäärä:   27.6.26 16:45:55

Mitenkähän selviäis jos joutuisi tolppapaikalla tai auta armias, auton perässä valjastamaan ;D

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   27.6.26 16:46:45

Lepistöllä on sen tason kalusto ettei tarvi missään kesäradoilla ajella ja auton perässä valjastaa.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Reino 
Päivämäärä:   27.6.26 16:47:07

Unohtuiko varata? Ei Joensuussa niitä karsinoita liikoja ole ja tietyillä vakikävijöillä kausikortti paikat.

Katoslistoja lukiessa ihan tavallisissa katoksissa ovat mm. Korven hevoset.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 16:47:36

Asiasta sanoi lopettakaa itkiöitä itse tänne kirjoittajat.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   27.6.26 16:47:45

Kaukaa tulevien pitäisi saada karsinallinen katos.
Tulevat radalle hyvissä ajoin ennen kilpailua ja hyvä olisi hevosen saada rentoutua jos ei ole tottunut autossa odottamaan.
Hevosen puolesta harmissaan oli ja syystä.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Criitikko 
Päivämäärä:   27.6.26 16:49:46

Kuinka sitä ennen pärjättiin ilman katoksia?!

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Viljo 
Päivämäärä:   27.6.26 16:49:53

Ei ainakaan voi saada kiellettyjä aineita nuolaistua seinästä.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Toinen piste 
Päivämäärä:   27.6.26 16:50:53

Mikä on itkiöitä? Mitä öitä?

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Dorgan Jane 
Päivämäärä:   27.6.26 16:53:04

Ennen on pärjätty ja tulevaisuudessakin jos ei paremmasta tiedä tai piittaa.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Lääkeainerikkuri 
Päivämäärä:   27.6.26 16:55:45

Ja tästä asiasta pitää joka viikko järjesätä joku farssi..... ok

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Porho 
Päivämäärä:   27.6.26 17:12:07

Itkijä piste

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: raffe 
Päivämäärä:   27.6.26 17:18:16

Ovensuussa ei ollut ensimmäinen kerta tälläinen toiminta.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Kissa 
Päivämäärä:   27.6.26 17:35:20

Katoslistojen tekijän pitää ottaa huomioon pitkämatkalaiset ja usean hevosen kanssa tulevat. Kyllä kausikorttilaiset joutavat näissä isoissa raveissa katoksiin.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Kepson 
Päivämäärä:   27.6.26 17:35:59

Vinkuu kuin Hedmannin alla

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Halpa kopio 
Päivämäärä:   27.6.26 17:41:08

Nurmoset tulee lähempää kuin moni, mut monta karsinallista katosta oli annettuna. Väkisin tulee mieleen, että koitetaan vaan kavereita miellyttää. Tällasille radoille ei tarvis antaa isoja raveja.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Nääs 
Päivämäärä:   27.6.26 17:47:21

Päälähdön hevonen ja tulee kaukaa! Tottakai pitäisi olle katsina raveissa!

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: kirosana 
Päivämäärä:   27.6.26 17:51:49

Antoi tietoa pelaajille etteä seisonut katoksella , eli ei siis parhaimmillaan. Nämä itkijät ei näköjään totoa pelaa.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Hoensuu 
Päivämäärä:   27.6.26 17:53:22

Ei Joensuussa saa ns karsinapaikkaa kuin tietyt nimet. On se sitten läheltä tai kaukaa. Suhteet pitää olla kunnossa norsunluu torniin. Tavan amatöörin on turha haikailla.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Hanski 
Päivämäärä:   27.6.26 18:03:02


Eli...katoslistojen tekijät pitää ottaa Hanna Lepistön hevoset...sille menee !!!!

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Princess 
Päivämäärä:   27.6.26 18:03:57

Voi voi. Ei kaikki muutkaan kaukaa tulevat ykkössarjalaiset aina saa kaikkialla karsinallista paikkaa. Get over it. Alkaa kuulostamaan samalta kuin yks toinenkin, olikos nimi Henna.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Halpa kopio 
Päivämäärä:   27.6.26 18:09:02

Turha puolustella radan junttimaista toimintaa. Onko tavoite vähentää osallistujia ja ajaa piirinmestaruuksista?

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 18:16:10

Ny susiraja poikottii vua tytöltä!

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   27.6.26 18:23:19

Hanna täysin oikessa juoksu oli pilalla ennenkuin kerkesi alkaa.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   27.6.26 18:32:09

Tuskin se hevonen karsinassa olisi makuulle käynyt. Eli olisi seisonut sielläkin. Mikä ero?

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Ravit 
Päivämäärä:   27.6.26 18:37:33

Joensuu on kyllä niin sisäänpäin lämpenevää porukkaa. Läheltä tuleville annetaan katoksia vaikka eivät edes tarvitsisi niitä mutta kaukaa tulevat eivät niitä saa. No onneksi ei ole enää hevosia niin eipä haittaa mitä tekevät.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Mauri 
Päivämäärä:   27.6.26 18:58:23

Viis mistään katospaikoista, mutta kun koko raveista ei saanut enää grillimakkaraa. Pitäköön Lauri ravinsa.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   27.6.26 19:01:45

Ootko ?? vähän tyhmä? Ei siellä maata tarvitse, mutta kaikki hevoset ei seiso rauhassa katoksessa kiinni, karsinassa rauhallisempia. Pitkästä matkasta kun kuljettaa, niin olisi hyvä että hevonen seisoisi rauhassa eikä tyhjäisi itseään katoksessa riekkumiseen.

  Re: Lepistön itku

Lähettäjä: Hatsa Puri 
Päivämäärä:   27.6.26 19:04:00

Köyhillä ei ole susiradalla rahaa tehdä katoksia, vaikka siellä on työttömyyttä talkoisiin ja puita riittää vaikka rakentaisi satamiljoonaa katosta. Kyse on asenteesta ja vieraiden kohtelemisesta, ja pahimpana eläinten kohtelusta. Ei isoja raveja landen sippiradoille. Hanna on ammattilainen, eikä tarvitset tuollaista junttikohtelua.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.