Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tammojen KK -lähdöt

Lähettäjä: Criitikko 
Päivämäärä:   27.6.26 16:27:27

Mikä järki näitä on ajaa tasoitusajoina? Kunkkarit ajetaan kuitenkin ryhmäajoina.

  Re: Tammojen KK -lähdöt

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.6.26 16:43:38

Ei siinä olekaan mitään järkeä

  Re: Tammojen KK -lähdöt

Lähettäjä: Criitikko 
Päivämäärä:   27.6.26 16:45:26

Helpottaa toki pisteiden keruuta, kun pääsee paalulta lähtemään. Mutta eihän tuossa nyt tolkkua ole.

  Re: Tammojen KK -lähdöt

Lähettäjä: Kepson 
Päivämäärä:   27.6.26 17:12:23

Saattaa päästä joku riittämätön mukaan kunkkareihin

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.