Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tappi hourii...

Lähettäjä: HappiToikka 
Päivämäärä:   27.6.26 16:23:47

Tapin mukaan kuninkuunravit Joensuussa ajettiin kovassa kuumuudessa. Todellisuudessa lämpötila oli vähän kymmenen asteen yläpuolella ja taivas pilvessä. Runsaita sateitakin luvattiin, mutta ihmeen kaupalla ei kuitenkaan satanut pisaraakaan.

  Re: Tappi hourii...

Lähettäjä: Faktoja kehiin 
Päivämäärä:   27.6.26 17:20:33

Josko muistelee 1984 Joensuuta, silloin oli liki 30 lämmintä.
Vai oliko tämä tumpelo edes syntynyt silloin?

  Re: Tappi hourii...

Lähettäjä: HappiToikka 
Päivämäärä:   27.6.26 17:24:00

Niin, siis vuodesta 2015 oli tosiaan kysymys....

  Re: Tappi hourii...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 17:36:13

1979 syntynyt

  Re: Tappi hourii...

Lähettäjä: Criitikko 
Päivämäärä:   27.6.26 17:39:13

Kervinen kun kertoi Lapin reissusta, niin jäi vähän fiilis ettei Tappi tiennyt mikä paikka kyseessä ja sitten koetteli kertoilla taas juttujaan kuinka siellä on kelkalla ajeltu.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.