Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haastattelijan pukeutuminen

Lähettäjä: Väyrynen 
Päivämäärä:   27.6.26 15:26:55

Veeti ontänään onnistunut parhaiten urallaan, tosin sekin on säälittävää pussihousuineen.
Todennäköisesti poikamies, yksikään nainen ei päästäisi miestään sellaisissa ryysyissä kameran eteen mitä Veeti tekee.

Haastattelija vaatetus tietysti on sivuseikka, mutta pitäisi olla jotain muita arvostettavia "juttuja" toiminnassa.
Surkeeta meininkiä, vai olenko tottunut liian hyvään (Lauri)?

Veeti kotiin, myös vihjaajana ja toimittajana on sitten niin nolla kuin vaan voi olla.

  Re: Haastattelijan pukeutuminen

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   27.6.26 15:32:09

Yksikään nainen ei kuuntelisi aloittajan kaltaista sönköttäjää,
joten jäljet johtavat peräkammariin.

  Re: Haastattelijan pukeutuminen

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.6.26 15:35:27

Voisihan sitä vähän panostaa pukeutumiseen kun kuitenkin on tv kuvissa

  Re: Haastattelijan pukeutuminen

Lähettäjä: Criitikko 
Päivämäärä:   27.6.26 16:52:22

"Kauluspaitaa ei aina tarvitse pitää housuissa, vaan se riippuu tilaisuudesta ja paidan mallista. Pidä paita housuissa, kun tilaisuus on virallinen tai kyseessä on pukupukeutuminen."

Kieltämättä pistää silmään haastattelijan pukeutuminen.

  Re: Haastattelijan pukeutuminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.6.26 17:17:31

Mitenköhän turpoaisi jos vielä eukko tekisi hyvät sapuskat muiden herkkujen päälle

  Re: Haastattelijan pukeutuminen

Lähettäjä: !!! 
Päivämäärä:   27.6.26 17:17:54

Olemme Suomessa, ja tyyli sen mukaan.Hyvä Veeti!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.