|
Lähettäjä: Väyrynen
Päivämäärä: 27.6.26 15:26:55
Veeti ontänään onnistunut parhaiten urallaan, tosin sekin on säälittävää pussihousuineen.
Todennäköisesti poikamies, yksikään nainen ei päästäisi miestään sellaisissa ryysyissä kameran eteen mitä Veeti tekee.
Haastattelija vaatetus tietysti on sivuseikka, mutta pitäisi olla jotain muita arvostettavia "juttuja" toiminnassa.
Surkeeta meininkiä, vai olenko tottunut liian hyvään (Lauri)?
Veeti kotiin, myös vihjaajana ja toimittajana on sitten niin nolla kuin vaan voi olla.
|