Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: Tinuri 
Päivämäärä:   27.6.26 15:23:56

Aivan ku itkemällä tulee juttua,no niin muut marisijat itkekää jo...

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 15:32:23

Ainahan se märisee samalla tavalla

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: fan 
Päivämäärä:   27.6.26 15:51:08

Oli tänään tavallista töykeämmän oloinen...

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.6.26 15:54:50

Jos sitä ketuttaa kun säännöt ei ole se mieleiset

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: Aslak 
Päivämäärä:   27.6.26 15:55:44

Sais mennä sinne Lappiin purreen niitä poronmunia.

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: kaale 
Päivämäärä:   27.6.26 15:56:33

Perusluonne, muut eivät mitään ja siihen lappilaista peruskamaa joukkoon niin hyvää soppaa,

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.6.26 16:05:45

Onko yllätys, että persu on moukka?

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: Katariina 
Päivämäärä:   27.6.26 16:06:57

Tyypillinen lappalainen

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   27.6.26 16:08:40

Niinku tiskirätti,ku tarpeeks puristaa jotain saa irti!

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 16:13:48

Ja tinuri itkee täällä, taidat olla aika moukka.

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: Sad 
Päivämäärä:   27.6.26 16:14:16

Ihan kun ei mikään enää tuntuisi missään. Jotenkin surullista. Tsemppiä Antti :)

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: Jätti ulli 
Päivämäärä:   27.6.26 16:19:04

Ja nimim piste ainut ojanperän kaveri itkijä joka kerta

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 16:20:59

Jätti ullin kaverit Taitaa olla Kauhavalla, nii seuraa niitä lähtöjä.

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: Porho 
Päivämäärä:   27.6.26 16:25:11

Piste taitaa yöpyä pihtiputaalla poikien kanssa

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 16:36:13

Ojanperä ja Lepistö huonointa mainosta alalle käytöksellään..

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   27.6.26 16:39:07

. Lisätään nyt listaan yksi korpi vielä.

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 16:44:13

Ai saateri mä nautin kun luuserit ruikuttaa...toiset menestyy ja toiset ei X:D

  Re: Onko tuon Ojanperän noin vaikea olla?

Lähettäjä: Kepson 
Päivämäärä:   27.6.26 17:38:16

Kyllä nuo hyviä haastatteluja verrattuna Suuroseen joka on kuin paskat housussa

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.