Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ylivieskan kolari

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   26.6.26 22:36:58

Jännä nähdä mitä rangaistuksia antavat. Mitä ihmettä se Pakkanen siellä poikittain ylipäätään edes oli?

  Re: Ylivieskan kolari

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 23:28:05

Eiköhän Vehviläinen ollut tässä kohtaa syyllinen??

  Re: Ylivieskan kolari

Lähettäjä: magnifique 
Päivämäärä:   26.6.26 23:33:18

Pakkanen sai sakon, Vehviläinen ei. Siitä voi päätellä syyllisen.

  Re: Ylivieskan kolari

Lähettäjä: Pentti 
Päivämäärä:   26.6.26 23:34:16

Kyllä siellä radalla kääntyillään mutta päälle ei saa ajaa pitää katsoa eteensä.

  Re: Ylivieskan kolari

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 23:34:19

Niinpä tietysti

  Re: Ylivieskan kolari

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   26.6.26 23:48:42

Näin arvelinkin. Pakkanen poikittain ulkoradalla kesken kokoontumisen. Aiheesta sai sakkonsa. Taatusti on siitäkin kehdannut valittaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.