Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, 90-luku?

Lähettäjä: Tamma 
Päivämäärä:   26.6.26 21:50:30

Muistaako joku oliko 90-luvulla vielä eri laki ja ikärajat lapsen seksuaaliselle hyväksikäytölle? Muistui mieleen se tapaus kun kolmikymppinen raviohjastaja saattoi raskaaksi 14-vuotiaan tytön, eikä saanut siitä mitään rangaistusta?

  Re: Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, 90-luku?

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   26.6.26 22:21:08

Aika oli eri, 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa kun olin ylä-aste ikäinen, niin luokalla oli hevostyttöjä. Likat kävi ammattitalleilla ja tiedän varmuudella monta entistä ja nykyistäkin hevosmiestä, jotka p…..t näitä 14-15 kesäisiä tyttöjä.

  Re: Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, 90-luku?

Lähettäjä: Tuukka 
Päivämäärä:   26.6.26 22:33:36

On niitä alaikäisiä ihan lähivuosinakin astuttu tiineeksi ilman tuomiota

  Re: Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, 90-luku?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 01:17:23

Ihan tänä päivänä islmin uskoiset elävät vuosisatojen takaisten tapojen mukaan lapsivaimoineen.

  Re: Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, 90-luku?

Lähettäjä: Kyyj 
Päivämäärä:   27.6.26 01:31:31

Mikäs kunta se oli kun ihan vasta ilmoitti ettei yläasteen oppilaille enää jaeta ilmaisia kondomeita?
Taitaa nuorimmat yläasteella olla 12 v.
Eikö niillä sitten ollutkaan ollut käyttöä? Edes opetustarkoituksessa ?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.