Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko Mika Seittu Suomen heikoin?

Lähettäjä: Utelias henkilö 
Päivämäärä:   26.6.26 21:21:33

Onko otsikossa mainittu henkilö tosiaan heikoin näistä, ketä Suomessa ajaa?

Ainakin äskeisen ajosuorituksen perusteella voisi sanoa, että varmasti on top5 heikoimmissa. Istui silmänsä päällä.

  Re: Onko Mika Seittu Suomen heikoin?

Lähettäjä: Madness 
Päivämäärä:   26.6.26 21:25:41

Ei ole. Kyllä sä olet paljon heikompi.

  Re: Onko Mika Seittu Suomen heikoin?

Lähettäjä: Pöö 
Päivämäärä:   26.6.26 21:49:59

Toi silmä-homm on niin kuultu, vanha vitsi.

  Re: Onko Mika Seittu Suomen heikoin?

Lähettäjä: Pöö 
Päivämäärä:   26.6.26 21:51:38

NIIN kulunutta juttua aloittajalla. Keksi uutta.
Ootko syntynyt 50-luvulla?

  Re: Onko Mika Seittu Suomen heikoin?

Lähettäjä: Utelias henkilö 
Päivämäärä:   26.6.26 22:02:26

Asarias Sikanen oli ennen aika huono, mutta silti 50 metriä parempi kuljettaja silti kuin otsikossa mainittu.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.