Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ylivieskassako saa ottaa lentävän lähdön?

Lähettäjä: Ihmettelijä 
Päivämäärä:   26.6.26 20:41:26

Mallisuoritus L4 nro 1

  Re: Ylivieskassako saa ottaa lentävän lähdön?

Lähettäjä: Käsi 
Päivämäärä:   26.6.26 20:52:47

Näköjään voi. Tällä kertaa ei kuitenkaan onnistunut muuten niin ei saatu hyötyä.

  Re: Ylivieskassako saa ottaa lentävän lähdön?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   26.6.26 20:55:04

Karma is a bitch

  Re: Ylivieskassako saa ottaa lentävän lähdön?

Lähettäjä: Papparainen 
Päivämäärä:   26.6.26 21:00:19

Tuo Riikinkukkohan kuuluu siihen Pihtiputtaalaisten kööriin joilla pittää olla omat säännöt.

  Re: Ylivieskassako saa ottaa lentävän lähdön?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   26.6.26 21:07:09

Tuukka opettelee lentävää lähtöä ja näin käy kun ei hallitse sitä/vauhteja
Moilanen ehkä paras ottamaan vilppilähtöjä. Tuomarit ei sakota Akua ja luottss6siihen. Mies keneltä en autoa ostaisi

  Re: Ylivieskassako saa ottaa lentävän lähdön?

Lähettäjä: ??7 
Päivämäärä:   26.6.26 21:08:49

Kyllä Ojanperätkin tippuu u jossain vaiheessa maanpinnalle.

  Re: Ylivieskassako saa ottaa lentävän lähdön?

Lähettäjä: Madness 
Päivämäärä:   26.6.26 21:26:55

??7 pudonnut jo kauan sitten. Kovaa ja korkealta.

  Re: Ylivieskassako saa ottaa lentävän lähdön?

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   26.6.26 21:38:17

Nyt taisi tuomarit olla juomareita? Ei noin törkeitä saa päästää matkaan!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.