Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pihtiputaan poppoo taas ideoi

Lähettäjä: Late 
Päivämäärä:   26.6.26 20:32:25

Antti haluaa muuttaa säännöt heidän mieluisakseen. Et on ne ihme porukkaa.

  Re: Pihtiputaan poppoo taas ideoi

Lähettäjä: kiinnostunut 
Päivämäärä:   26.6.26 20:41:15

Kyllä se Ojanperän säännöillä menee ihan sekaisin .Noilla Ojanperän säännöillä hevoset ovat hajallaan kuin varisparvi kun useampi valjakko jää Santun kanssa ja yrittävät heijaavaa lähtöä Santulle ja omille hevosilleenhan se Ojanperä tämmöistä muutosta ajaa. Pidetään vaan säännöt sellaisena kun ne ovat

  Re: Pihtiputaan poppoo taas ideoi

Lähettäjä: Taisto 
Päivämäärä:   26.6.26 20:54:40

Ei sääntöjä tarvitse mennä mihinkään muuttamaan, kunhan niitä vaan vaaditaan kaikki noudattamaan. Koskee siis myös Moilasta.

  Re: Pihtiputaan poppoo taas ideoi

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   26.6.26 20:58:10

Mitä ne meinaa?

  Re: Pihtiputaan poppoo taas ideoi

Lähettäjä: Madness 
Päivämäärä:   26.6.26 21:28:22

Joku taas yrittää parhaansa eri nimimerkillä mutta apukoulun kirjoitustaito paljastaa kaiken :D

  Re: Pihtiputaan poppoo taas ideoi

Lähettäjä: Rate 
Päivämäärä:   26.6.26 22:00:27

En huomannut Ojanperän hevosia tänään Ylivieskassa?

  Re: Pihtiputaan poppoo taas ideoi

Lähettäjä: Kah 
Päivämäärä:   26.6.26 22:23:21

Mene nyt taisto taas hivelemään itseäsi.

  Re: Pihtiputaan poppoo taas ideoi

Lähettäjä: Wink 
Päivämäärä:   26.6.26 22:23:42

Mikä juttu tässä oikein on? Siis ei uusintoja otettaisi ? Eihän tuossa ole mitään järkeä jos jokainen lähtee miten sattuu

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.