Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toimiiko?

Lähettäjä: Liimatukka 
Päivämäärä:   26.6.26 19:48:37

Toimiiko veikkaus normaalisti muilla? Itse en saa toto5:sta millään sisään. Tulee ilmoitus häiriö veikkauksen toiminnassa.

  Re: Toimiiko?

Lähettäjä: Liimatukka 
Päivämäärä:   26.6.26 19:51:46

Näköjään ei porukkapelit toimi. Heti meni sisään, kun otti porukkapelin pois ja osti itse koko lapun. On kova firma meidän peliyhtiö!!!

  Re: Toimiiko?

Lähettäjä: Taisto 
Päivämäärä:   26.6.26 21:05:34

En usko, että Veikkauksen toiminnassa on häiriötä, ei vaan voi olla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.