Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Costellolaisista

Lähettäjä: Vasara ja naulaa 
Päivämäärä:   26.6.26 18:28:29

Minkälaisia kokemuksia teillä on Costellon jälkeläisten tallikäyttäytymisestä?
Mulla on yks omakasvatti nyt jo useamman vuoden ikäinen ja tähän mennessä remonttiin on mennyt karsinoiden väliseinät noin 3 kertaa, ovet pari kertaa, talaseinä uusittu, ruoka kuppeja en edes laske, tarhat jatkuvasti korjauksessa oli sähköä tai lankkua tai putkea niin aina jostain hajotettu. Katokset menneet uusiksi pari kertaa.

Mutta on se muuten niin ihana ja mukava ajaa tosin ei olla vielä koelähtöön päästy.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.