|
Lähettäjä: Vasara ja naulaa
Päivämäärä: 26.6.26 18:28:29
Minkälaisia kokemuksia teillä on Costellon jälkeläisten tallikäyttäytymisestä?
Mulla on yks omakasvatti nyt jo useamman vuoden ikäinen ja tähän mennessä remonttiin on mennyt karsinoiden väliseinät noin 3 kertaa, ovet pari kertaa, talaseinä uusittu, ruoka kuppeja en edes laske, tarhat jatkuvasti korjauksessa oli sähköä tai lankkua tai putkea niin aina jostain hajotettu. Katokset menneet uusiksi pari kertaa.
Mutta on se muuten niin ihana ja mukava ajaa tosin ei olla vielä koelähtöön päästy.
|