Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Luotatko varoaikoihin

Lähettäjä: varovasti 
Päivämäärä:   26.6.26 10:22:31

Vai pidätkö vielä viikon ylimääräistä taukoa varoajan päälle ennen kilpailuun menoa.

  Re: Luotatko varoaikoihin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 11:17:55

Ilmoitan vasta varoajan päättymisen jälkeen. Eli tulee vähintään ilmoittautumisajan ja startin välinen ylimääräistä.

  Re: Luotatko varoaikoihin

Lähettäjä: Hitsaaja-Pentti 
Päivämäärä:   26.6.26 11:55:47

Ei tartte miettiä itellä asiaa kun se karsitaan aina. Siltikin vaik ois vajaa lähtö.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.