Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Atupem

Lähettäjä: Jalostus 
Päivämäärä:   26.6.26 07:03:25

Atupem onko hyvä isä ori varsalle?

  Re: Atupem

Lähettäjä: jaa ah 
Päivämäärä:   26.6.26 07:39:18

Käy katsomassa Atupemin jälkeläitilastot ja päättele itse.

  Re: Atupem

Lähettäjä: ’ 
Päivämäärä:   26.6.26 07:57:28

Ei ole, ei periytä mitään

  Re: Atupem

Lähettäjä: suomennos 
Päivämäärä:   26.6.26 08:22:46

Kilpahevosena pidin paljonkin. Juoksupää kultaa.

Jälkeläiset ei varhaisia ja nykyiset tulokset ei häikäise.
Joku hyvä saattaa ajanmyötä hinkkaamalla tullakin?

Hyvä ja suomalaisittain suvukas kilpahevonen ei kuitenkaan ole synonyymi periyttäjälle. Tammakanta oriilla asettaa omat rajoitteensa, ei niitä varsoja missään Eliittihuutokaupassa myydä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.