Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.6.26 00:07:22

miten nyt näin

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.6.26 01:07:31

Aahhahhahhaa iihhihhihhii!!! Mä olen sitten tosi hauska! Keksin ihan itse.

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: ypsilon 
Päivämäärä:   26.6.26 01:08:19

mitä tarkoittaa latovoltti?

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: Pentti 
Päivämäärä:   26.6.26 08:59:38

Soon vähän niinku rekkamieskäännös.

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: Pyhtää 
Päivämäärä:   26.6.26 09:23:26

Ypsilon, latovoltti tulee siitä kun tappi kertoi harjoitelleensa volttausta ladossa. Siis tototvsä sanoi niin,oli ahdasta mutta onnistui latovoltti. Siitä tulee,oliko suikku vai joku suikkulainen kuitenkin. Eli tappi on voltannut heinäladossa omien sanojen mukaan. Siitä sanonta latovoltti.

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: Makki 
Päivämäärä:   26.6.26 11:52:08

Paskahuussissa olis ollu vielä ahtaampi voltata.

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: Persarttu 
Päivämäärä:   26.6.26 12:29:23

Kummallista että mies joka on heittänyt volttia Tikkakosken taivaalla Vinkalla, Jas Gripenillä ja Hornetilla, muistetaan juuri tuosta latovoltista, Tappi on upseeri ja herrasmies, me täällä ei olla kumpaakaan

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: Hitsaaja-Pentti 
Päivämäärä:   26.6.26 13:00:34

Latovoltissa on välillä hevonen edessä ja välillä ihminen.

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: ryhyy 
Päivämäärä:   26.6.26 15:33:27

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 26.6.26 00:07:22

miten nyt näin

Että sinä olet sairasihminen

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: harmi 
Päivämäärä:   26.6.26 19:11:39

Tuskin oli heinälato. Niissä on matalat ovet. Tappi menee sellaisesta kumartumatta mutta hevosen pää on metrin korkeammalla.

On kai sitä yks jos toinenkin yrittänyt saada hevosen toimimaan jossain maneesissa. Kun itse aloitin ratsastuksen, eka kokeilut tehtiin maneesiin pystytetyssä pyöröaitauksessa. Yleensä sitä käytetään varsojen opetuksessa etteivät pääse karkuun, mutta silloin syy tais olla että minä en pääse karkuun.

Luulen että voisi siinä volttilähtöä treenata kärrynkin kanssa.

  Re: tappi sai sakot latovoltista

Lähettäjä: Late 
Päivämäärä:   26.6.26 22:17:37

Harmi,tappi nimenomaan sanoi että ahtaassa pienessä heinäladossa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.