Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Teivon Ravikoulu

Lähettäjä: RiikaLi 
Päivämäärä:   25.6.26 10:00:39

Miksi ravikoulu kerjää rahaa?

  Re: Teivon Ravikoulu

Lähettäjä: Zorro47 
Päivämäärä:   25.6.26 10:38:53

No kuulin myös huhua että sieltä oli lähetetty kutsuja johonkin ravien iltajuttuun ja kutsussa oli myös pyydetty rahaa.

  Re: Teivon Ravikoulu

Lähettäjä: S.V. 
Päivämäärä:   25.6.26 10:44:36

Mihin nämä rahaa tarvii?

  Re: Teivon Ravikoulu

Lähettäjä: Ravirytmi 
Päivämäärä:   25.6.26 10:50:37

Missä ne sitä rahaa kerjää?

  Re: Teivon Ravikoulu

Lähettäjä: Jaa a 
Päivämäärä:   25.6.26 11:12:23

Mihinkäs ihmeeseen jossain ravikoulussa rahaa tarvitaan? Oot sä S.V. PÖLJÄ!

  Re: Teivon Ravikoulu

Lähettäjä: S.V. 
Päivämäärä:   25.6.26 11:28:12

Jaa a onkin viisas ja kertoo mihin nämä kerjää rahaa tuolla?eikös nämä saa rahaa
Näistä elämyksistä

  Re: Teivon Ravikoulu

Lähettäjä: Jaa a 
Päivämäärä:   25.6.26 11:37:04

Kun tunnut Teivon asioista ainakin omasta mielestäsi paljonkin tietävän ja Teivossa usein käyt, niin käy ihmeessä katsomassa ravikoulussakin, mitä siellä tehdään, ja mihin sitä rahaa mahdollisesti voisi tarvita.

  Re: Teivon Ravikoulu

Lähettäjä: Turtle 
Päivämäärä:   25.6.26 11:45:21

Siis Täh? Ei se ravikoulu pyhällä hengellä pyöri. Kulut juoksee jokapäivä. Ravikoulu toiminta on tappiollista jo muutenkin niin toki sitä tuloa yritetään saada mistä saadaan. Sehän on vain positiivista, että ei kokonaan jäädä surkuttelemaan tappioita vaan yritetään keksiä uusia rahoituskanavia.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.