Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mainikan talli

Lähettäjä: Treenipaikka 
Päivämäärä:   25.6.26 01:23:17

Mitä mielipitetä, onko suositeltavaa viedä mainikan tallille? Muita pohojosesta?

  Re: Mainikan talli

Lähettäjä: Öööh 
Päivämäärä:   25.6.26 01:35:49

Käy katsomassa miltä näyttää tarhat jne.

  Re: Mainikan talli

Lähettäjä: Öööh 
Päivämäärä:   25.6.26 02:26:57

Viimisen päälle on ,näin kuulin. Tontilla vierailet kertoneet. Talli ei ole uusi...mutta pysynee pystyssä.myytävänäkin se on.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.