Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onnittelut Volvomiehelle

Lähettäjä: petsari 
Päivämäärä:   24.6.26 21:41:41

Loistavan ajosuorituksesi ansioista napsahti makoisa nousu kaksaripelillä.

  Re: Onnittelut Volvomiehelle

Lähettäjä: Jaahas 
Päivämäärä:   24.6.26 21:43:53

No joo. Matkustaja oli Volvo tänään.

  Re: Onnittelut Volvomiehelle

Lähettäjä: Jakethesnake 
Päivämäärä:   24.6.26 21:45:05

Siellä olisi mersumiehetkin olleet matkustajina tänään

  Re: Onnittelut Volvomiehelle

Lähettäjä: ap on nero 
Päivämäärä:   24.6.26 21:46:47

Kokemusasiantuntija poikkinainen petsari ymmärtää hyvin ajosuorituksia.

  Re: Onnittelut Volvomiehelle

Lähettäjä: Kopotikopoti 
Päivämäärä:   24.6.26 22:02:44

Aloittajalla vahva kaappipeli.

  Re: Onnittelut Volvomiehelle

Lähettäjä: petsari 
Päivämäärä:   24.6.26 22:37:01

Ja taas piti päästellä keulasta, ei kelvannut edes Korjuksen selkä. Ajomies ja hyvät selittäjän lahjat

  Re: Onnittelut Volvomiehelle

Lähettäjä: Pohjoiskaarre 
Päivämäärä:   24.6.26 22:41:09

"Saavutettua etua ei anneta pois"

  Re: Onnittelut Volvomiehelle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.26 22:42:24

Ei ollut Korjuksella tarkoituskaan ajaa keulaan kun sai selässä juosta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.