Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hippos - ravipäivistä !!! Huom !!

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   24.6.26 13:02:10

Sunnuntai on ainut päivä harrastajalle päästä raveihin ilman että palkkatyössä täytyy tehdä järjestelyjä, käyttää lomapäiviä tms. Tietysti lauantaina myös, mutta alokkaille ei ole sarjoja, eikä koelähtöjä.
Sunnuntaisin voisi ajaa nk.paikallisraveja läpi vuoden, harjoitusravien sijaan, mutta toto. Koulujen aikaan viikon kaikki Ponilähdöt näihin. Sekaan muuata hrjoituslähtö tarpeen mukaan. Pääosa raviradoista ajaa harjoitusravit arkiaikaan, johon ei taaskaan työläinen pääse.
Sunnuntai taphtumaan makkarakoju, poniratsastusta ja ilmainen sisäänpääsy.
Jotain PITÄÄ tehdä että lajiin saadaan uusia ihmisiä harrastuksen kautta!!!

  Re: Hippos - ravipäivistä !!! Huom !!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.6.26 14:47:53

Laita suoraan Hippokseen / Hytöselle viestiä. Tuskin täällä lueskelee

  Re: Hippos - ravipäivistä !!! Huom !!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.26 15:12:50

sille kun laittaa viestin niin ei vastaa. kyllä, olen koittanut. hu kysyy palstan kautta saa vastaukset jotka on aivan puutaheinää eikä liity mitenkään esitettyyn kritiikkiin.

  Re: Hippos - ravipäivistä !!! Huom !!

Lähettäjä: Harrastaja 
Päivämäärä:   24.6.26 15:21:36

Huonolta näyttää harrastelijan kannalta, joka rahoittaa lajia päivätyöllänsä.
Ajatuksena ollut hankkia oma talli ja useampi hevonen. Nyt taitanee olla aika myydä hevoset pois ja harrastaa jotain muuta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.